Take time to do what makes you happy

Een tijdje geleden maakte ik deze kaart
met het prachtige papier uit de Romantic Collectie van Pronty Crafts.
Dit velletje met de grote bloem vond ik zo mooi,
te jammer om echt te verknippen,
dus zocht ik een grote basismal
en deze van Studio Light was wel leuk voor deze kaart.

Basiskaart in wit,
de uitgestanste afbeelding is gemat op Blackberry Bliss van SU
voor een mooi contrast,
ook de stempel (Viva Decor Stamps) is in deze kleur gestempeld,
jammer dat het op de foto zwart lijkt...
De kolibri komt uit een stansvel uit deze collectie en is verhoogd opgeplakt.
Wat plakpareltjes op het plaatje en de bloemetjes ter afwerking...

Gebruikte materialen van Pronty Crafts:
471.201.008 : Papierset Romantic 21 x 21 cm
472700.015 : Embellishments Birds A4

Ik heb een lekker lang weekend, dinsdag is bij ons een vrije dag,
en aangezien ik op maandag en woensdag niet werk...
Straks een begrafenis, daarna ga ik wat aan de knutsel,
want ik kreeg nieuwe spulletjes binnen van Pronty Crafts,
er komt een aanvulling op de storage collectie !
Als alles een kleurtje gekregen heeft, deel ik het hier zeker en vast...

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !
 

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een schitterend geheel en alles matcht zo mooi met elkaar xx
Caroline zei…
Prachtig papier en inderdaad zonde om het dan te verknippen. je hebt er zo een mooie kaart van gemaakt!
Ondanks de begrafenis hele fijne vrije dagen!
Groetjes Caroline
wat een mooi kaartje met het mooie dp mooie randmal met de bloemen heb je gebruikt
sterkte bij de begrafenis
groetjes ellen
Daphne zei…
Wat een mooie kaart is dit.
Het randje met bloemen past perfect bij de afbeelding.
Je hebt gelijk, zonde om die te veel te verstoppen.
Ik vind de kaart prachtig, dat schreef ik al op fb, dankjewel voor de inspiratie.
Je begint je weekend niet fijn met een uitvaart, sterkte. Voor de rest klinkt het wel heel plezierig dus evengoed een fijn weekend!
carla zei…
Een prachtig kaartje.
Groetjes,
Carla
Monique zei…
Ja, het is zo zonder om dit vel te verknippen. Jij hebt hem heel goed gebruikt. Een prachtig kaartje.
Marfien zei…
prachtige kaart, zonde om dat mooie papier te verknippen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29