Get well soon

Bij Just Add Ink was deze week een leuke kleurenchallenge,
ik had net nieuwe spulletjes binnen van SU,
en gebruikte één van de stempelsets voor een eenvoudig beterschapskaartje.
Ik vind die thermosflessen zo leuk!


Gebruikte materialen: (alles van SU)
Warmest Heart (stempels en snijmallen)
Nested Essential Dies
Doily Builder set (ret)
Dandy Designs DSP (ret)
Pearl Basic Jewels
Inkt: Fresh Freesia, Lost Lagoon, Pool Party
Lint wit/Pool Party


 Mijn kaartjes met enkel SU plaats ik normaal gezien op mijn andere blog,
maar daar probeer ik wat in reeksen te werken,
en daar is het nu herfst (kan moeilijk anders met het voorbije weer ;-)
en ik vond dit kaartje niet zo passen in de reeks van deze week.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

Daphne zei…
Die zijn zeker leuk, alhoewel ik mij wel afvraag wanneer ik zoiets zou gebruiken. Maar nu zie ik bij jouw en beterschap kaartje en denk, "oh ja, dat kan natuurlijk".
Mooie kleuren, wat stempeld de inkt van SU toch mooi.
Het is een heel leuk kaartje.
lenywim35 zei…
Die termos zijn zeker leuk. im gebruikt dit oord voor deflessen. iedere eek wel meerdere keren. Hij gaat regelmatig naar de fitness en dan hoor ik nog al eens :"Hebjij mijn termos gezien"" Als wemet e BUDDbus weggaan heeft hij ook altijd :"zijntermos"bij zich. hihihi maar je kaart is erg leuk. grts leny
GerJanne zei…
Oh...hihihi.... in eerste instantie dacht ik dat het huisjes waren, of flats, maar nu zie ik het! Leuk, de thermosflesjes en in mooie kleuren!
Such a fun idea for the challenge collies. Love your layout and choice of images. Glad you could play along with the challenge.
Diane, Just Add Ink
Wies zei…
Leuke kaart met thermosflesjes. Mooie kleurencombinatie.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29