Workshop stempelen op theezakjes
Gisteren ben ik naar een workshop geweest van Judith van Ludiec/Different Colors. Op een uurtje rijden van thuis, leuk, want even naar Oudkarspel in het verre Noorden voor een workshop is niet zo evident natuurlijk... En haar workshops zijn altijd zo leuk... Ik kreeg de workshop cadeau van mijn man als nieuwjaarsgeschenk. Eigenlijk bedoeld voor vrijdag, maar dan moest ik plots een hele dag werken en ik kon geen vakantie nemen, gelukkig was er nog plaats op zaterdag! Maar ... dan was het wel een workshop stempelen op theezakjes... Deze week snel wat theezakjes verzameld (ik drink zelf maar zelden thee) zodat ik toch het benodigde basismateriaal zou hebben. Ik vond het zo leuk werken! Stempelen op de zakjes, inschilderen met waterpenseel en inktrefills en witte plakkaatverf, hier en daar wat embossingpoeder, en dan proberen om te combineren met stempels tot leuke kaartjes. Hieronder zie je ze nog wat beter: ...