An-Na Swap #9/8

 Vandaag weer swap-post bij Angélique en mij
na alle 'opgelegde' opdrachten is er vandaag een 'alles mag',
als er maar iets uit het swappakket gebruikt wordt.

We spelen nog altijd met het mooie pakket 'Write your Story',
van Jenine's Mindful Art.

Ik maakte dit kaartje,
een leuk modelletje, basismal van Studio Light :


Het papier is zo mooi,
ik vond het zonde om er een plaatje op te plakken,
dus stanste ik gewoon een kader, 
als extra accentje voor de boeken.


De tekst maakte ik met de rubb-ons,
de paperclip, de tekst en de blaadjes vooraan zijn ook rubb-ons.
Verder weinig decoratie aangebracht, enke de pennen,
veel plaats is er niet op de kaart...


Ook zo benieuwd naar het kaartje van Angélique?
Haar blog vind je hier.

Op zoek naar mijn  donderdagse kerstkaartje?
Dat vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !
 

Reacties

wat een mooi kaartje met het leuke model en mooie plaatje
groetjes ellen
Diny zei…
Ook jouw kaartje is prachtig Nancy....de kleuren zijn heel mooi en een leuk model kaart ook!
Groetjes Diny
Daphne zei…
Heel erg leuk, dit model.
En wat mooi om het plaatje op deze manier in de spotlight te zetten.
Trudy zei…
Mooi kaartje en wat een ontzettend leuk modelletje!
groetjes Trudy
Angélique zei…
Het papier is ook te mooi om het te verstoppen achter vanalles. Leuk model, het is een heel mooie kaart.
Nicolette zei…
Wat een leuk model, je hebt en een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Als ik eerlijk ben, vind ik dit vanaf het begin dat deze uitkwam een raar model. Net of het niet klopt of zo. Jij hebt er een mooie kaart mee weten te maken, met die laagjes.
Nu nog even je kerstkaartje opzoeken!
Eri zei…
Een heel mooie kaart. Dat heb je leuk gedaan, die boeken extra in de spotlight te zetten op deze manier.
Groetjes, Eri
Angelique zei…
Mooi model heb je gebruikt en wat een goed idee om een extra randje rond de boeken te maken, zo komen ze goed tot hun recht.
lieve groetjes Angelique
Een mooie kaart heb je met dit gave dessinpapier gemaakt Nancy. Door het aparte model van de kaart komt het papier mooi uit.
Lieve groetjes Miranda
Marfien zei…
mooi vintage kaartje
Wies zei…
Weer een heel ander kaartje voor jullie uitdaging. Met deze mal komt het plaatje van het DP goed tot z'n recht. Leuke tekst heb je erbij gebruikt.
Yvonne zei…
Mooie kaart heb je gemaakt Nancy. Zo'n mooie zachte kleurtjes.
Ik zou er ook geen plaatje overheen hebben geplakt. Zou zonde zijn van het mooie papier.

Groetjes, Yvonne.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29