Een fijne verjaardag

We zijn de 25ste en dan mag ik een fototutorial plaatsen op de facebookpagina
van Pronty Crafts and Friends.
Ik vind het papier van de Romanticcollectie zo mooi
dat ik er nog een kaartje mee maakte.

Hieronder kan je stap voor stap zien hoe eenvoudig je een leuk kaartje maakt...


Snijd het papier op maat:
Gekleurd cardstock:
10,5 x 14,8 cm
9,5 x 11 cm
8 x 9,5 cm
Wit basispapier:
10 x 14,3 cm
Dessinpapier (Romantic Collectie Pronty - 471.201.008)
2 x 10 cm (2 x)
9 x 9 cm
7,5 x 7,5 cm


Ril de 2 kleinste stukken gekleurd cardstock op 1,5 cm,
zo houd je op het grote vlak telkens een vierkant over.


Plak de 2 vierkantjes dessinpapier op de 2 stukken cardstock.

Stempel de foamroos (494.001.039) op het witte vel papier.


Kleef bovenaan en onderaan de smalle strookjes dessinpapier.


Plak links op de basiskaart de grootste flap,
de kleinste flap komt dan aan de rechterkant,
telkens met het dessinpapier naar buiten.



Op deze basiskaart plak je de witte kaart,
zo verberg je de plakstrook van de flapjes.


Als decoratie voor de bovenste flap gebruikte ik elementen
 van het embellishments uitdrukvel van de Romantic Collectie: 472.700.015.


 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Daphne zei…
Wat een mooie roos is dit.
Leuk model kaart, bedankt voor de duidelijke uitleg.
karin zei…
Mooi kaartje met deze prachtige roos erop.
Groetjes,
Karin
Eri zei…
Een mooie kaart, en een tof modelletje. Leuk dat je de uitleg erbij zet.
Groetjes, Eri
Diny zei…
Heel mooi Nancy....en bedankt voor de uitleg!
Groetjes Diny
Een heel mooie kaart met het prachtige papier, leuk model. Dankjewel voor de duidelijke uitleg.
Het mooie papier is bij mij nog onaangeroerd, daar blijf ik nog even fijn naar kijken, haha.
GerJanne zei…
Heel leuk Nancy! Mooi model en dankjewel voor de tutorial!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29