Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/32

 Donderdag,
dus... Kerstkaartjesdag in blogland.
Mijn kaartje kwam gisteren al online,
duidelijk in de war...Sorry!

Bij 52 Weeks to Christmas inspireren Colien en Bep ons vandaag.

Maakte je ook een kerstkaartje?
Deel het daar dan gerust,
altijd leuk om al die inspirerende kaartjes te zien,
al die stijlen, al die kleurtjes!  Zo tof!

Recept:
Een plaatje van internet,
dessinpapier van Studio Light, in strookjes gescheurd,
tekst van Penny Black,
Rood papier uit een kilopak,
banner en plakdingetjes van SU...

De rest van het achtergrondpapier gebruikte ik aan de binnenkant:



Ik baseerde me op deze schets van Christmas Card Throwdown:


Benieuwd naar de top 3 van de voorbije challenge van 52 Weeks to Christmas?
Annemarie en Merit wilden kaartjes met nostalgische sfeer,
kerstherinneringen...

De top 3:
1. Anneke (7)
2. Karien (22)
3. Elle-Jean (14)
Dank aan alle deelnemers,
proficiat aan de winnaars!

Straks ben ik er nog met een swappost.

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !
Deze week herfstige kaartjes op het menu...






Reacties

Daphne zei…
Euhhhhhh...... het is woensdag vandaag.😉
Maar wel een heel leuk kaartje.
Sarah zei…
Oei oei oei Nancy is helemaal de kluts kwijt.
Wel mooi!
wat een mooi kaartje met het schattige konijn erop leuk verwerkt in de sketch enne morgen kom ik hem nog een keer bewonderen haha
groetjes ellen
Margreet zei…
Beetje van het padje af????? LOL
Maar het is wel een mooi kaartje met dat lieve konijn erop!
xxx Margreet
hahahaha...zoiets kan gewoon gebeuren toch? De sketch is gaaf en je uitwerking superleuk. Wat een leuk plaatje met dit konijntje.


Lieve groet, Petra
Epie zei…
Hallo Nancy , vroege vogel maar je sketch kaart is weer Top
Groetjes Epie
Daphne zei…
Het plaatje is zo lief.
En ook ik kwam deze sketch tegen en maakte er mijn Kerstkaart voor deze week mee!
Marijke zei…
Een leuk kaartje! Lief plaatje en mooie sketch! Groetjes Marijke
Aww wat een lief kerstkaartje.
Jantine zei…
Leuke kaart, Nancy! Schattig plaatje. En de tijd gaat wel snel, maar zo snel toch ook weer niet gelukkig, dat donderdag al op woensdag valt :-D
Groetjes
Jantine
GerJanne zei…
Het is een enig kaartje! Mooi met dat gescheurde erachter! EN het konijntje is lief!
Eri zei…
Een schattig plaatje heb je gebruikt voor deze mooie kaart. Leuk detail aan de binnenkant.
Groetjes, Eri
Wat een allerliefst plaatje op je mooie kerstkaart Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Laurespage zei…
Supermooi kaartje en een lief plaatje. Ook je binnenzijde heb je supermooi afgewerkt.
Groetjes, Laurete

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29