Kleurenkaartenteam #2018/9 : Kraft en lichtblauw

We zijn alweer de laatste woensdag van de maand, kleurenkaartenteamdag dus!  Na het oranje met kraft mocht ik bij het kraft een nieuw kleurtje kiezen.  Ik had al snel een paar ideetjes maar sommige kleuren die ik in gedachten had waren in het laatste jaar al voorbij gekomen.  Uiteindelijk ben ik gegaan voor kraft met lichtblauw...


Nu zijn er natuurlijk in lichtblauw nog heel wat variaties mogelijk, dat zien we vast bij alle deelnemers, en zie je ook in de kaartjes die ik gemaakt heb...

Ik maakte mijn kaartjes op vakantie, wat beperkt in designpapier dus.  Ik heb hier een paar blokken van Action liggen en wat losse vellen, maar die zijn voornamelijk kerstpapier.  Het was dus echt een hele uitdaging...

In een papierblok vond ik designpapier dat me deed denken aan het behangpapier van vroeger, ideale achtergrond voor deze boekenkast...!



Gebruikte materialen:
DP Vintage Dreams - Craft Sensations
Kraft: Joy
Lichtblauw papier: Mixed Media Paperblock - Action
Boekenkaststans: AliExpress
Tekststempels: Coosa Crafts #COC-045
Inkt: Soft Suede- SU

***

Bij Be Challenged op Facebook vroegen ze deze maand
om een lollypopkaart te maken,
deze heb ik ook uitgewerkt in kraft en lichtblauw.
 

 Op de achterkant kan je evt nog iets schrijven.  


Gebruikte materialen:
Plaatje en tekstjes: Blue Stars - Stamperia
Snowflake circle: Precious Marieke PM10067
Layered Circles: Stampin' Up
Doilystans: AliExpress
Kant: AliExpress
papieren doily : ?
paillettenlint: Action 

***

Voor mijn derde kaartje gebruikte ik de laatste van mijn 3 leuke stempels die ik in de stempelwinkel in Deventer kocht.   Bij gebrek aan dessinpapier maakte ik maar zelf dessinpapier van kraftpapier met wat toffe stempels en wit embossingpoeder...


Gebruikte materialen:
Love Stamper: American Art Stamp
gestempeld met Soft Suede - SU
ingekleurd met Twinmarkers
Simple Flowers : Altenew
Hoera: Marianne Design CS0987 
rechthoekige stans: AliExpress
Versamark & Wow embossingpoeder

***

En omdat deze toffe stempels dan toch op mijn tafel lagen maakte ik nog een  eenvoudig stempelkaartje.


 Gebruikte materialen:
Simple Flowers : Altenew
Inkt: Soft Sky,  en  : Stampin' Up
Cardstock: Soft Sky: Stampin' Up
Kraft: Joy

De lijst met alle deelnemers van het KKT vind je hier.
Ik ben benieuwd naar alle kaartjes!


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!Dankjewel!




Ik kom zeker bij iedereen van het KKT langs, maar misschien pas in het weekend, Angelique komt logeren, en dan gaan we vrijdag samen naar de Demodagen bij Doe@ding.


 Crealieve groetjes
Nancy





Reacties

GerJanne zei…
Sjonge, wat ben jij los gegaan met deze kleuren Nancy! Het en nog mooier dan het ander! En je hebt je er zeker niet gemakkelijk af gemaakt. Die lolly pop is gaaf! En je kaart met de stempel uit Deventer is ook beeldig en dan de kaart met Altenew stempels....ik heb ze ook en ik hou ervan. Gezellig dat Angelique komt logeren, samen naar de demodagen en ook nog an de freubel/ Lekker kletselen!
Rosina zei…
Heeeeel mooi deze kaartjes in de door jouw gekozen kleurencombinatie...wat een variatie zit erin...en je lollypop is ook geweldig leuk...Ik ben er nog mee aan het worstelen...
Veel plezier samen met Angelique naar DoeAding...weer een creatief feessie....


groetjes Rosina
Je@net zei…
Goed bezig, Nancy. Ziet er allemaal super leuk uit!
zo zeg Nancy, jij hebt goed je best gedaan , wat een variatie aan kaartjes knap hoor.
Liefs Annemarie en merit
Jantine zei…
Zo, jij hebt een boel kaarten gemaakt! En dan beginnen met dat je beperkt was in het papier dat je kon gebruiken...dat heeft je nuet beperkt in elk geval.
Hele leuke kaarten!
Die boekenkaststans is gaaf, zeg!
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Jeetje, wat heb jij je best gedaan (hoort dat erbij als je de kleur mag kiezen???).
Ik vind je kaartjes stuk voor stuk heel verschillend en zó tof allemaal.
Veel plezier met Angelique en groetjes aan Marlous.
xxx Margreet
Nicolette zei…
Zo zeg je kan wel zien dat jij een weekje vrij bent, haha. Wat een mooie kaarten. Ik vind je lollypop super mooi!
Fijne dagen nog.
Groetjes Nicolette
Ondanks je beperkte papiervoorraad heb je je toch weer lekker uitgeleefd op de kkt kaartjes. Wat zien ze er stuk voor stuk leuk uit! Veel plezier bij doe a ding en gezellig weekend samen met Angelique! Groetjes Petra
Gerrina zei…
Kraft en blauw vind ik een top-combinatie en hier in licht blauw op meer manieren elk prachtig! Groetjes, Gerrina
Colien zei…
Superleuk, wat een gave kaartjes in kraft/blauw en ook je lollypop is mooi geworden! Je hebt een toffe combi gekozen, heb al heel wat gave creaties voorbij zien komen.
grtz Colien
Ans Gilbert zei…
Nou Nancy jij bent helemaal los gegaan, stuk voor stuk mooie kaarten, ik vind de lollypop echt super,
Veel plezier vrijdag,
Ansx
gerrie zei…

Leuke kaarten Nancy, die lollypop vooral. Je bent lekker aan het freubelen geweest in je vrije tijd.
Groetjes, Gerrie.
Diny zei…
Wow.....jij hebt goed je best gedaan Nancy.....het zijn stuk voor stuk hele leuke kaartjes!
Groetjes Diny
Rimmie zei…
Zo zeg jij hebt hard gewerkt Nancy!
Het ziet er allemaal even leuk uit in deze toffe kleurencombinatie van blauw met kraft! Complimenten!

Groetjes

Rimmie
Hermien zei…
Mooie serie kaartjes Nancy.

Groetjes Hermien
Judith zei…
Mooie combinatie kraft blicht blauw...veel plezier bij Doe@Ding ik ga misschien ook vrijdag.
groetjes van Judith
Ans S. zei…
Prachtige serie kaartjes, Nancy.
Veel plezier bij Doe@ding.

Groetjes Ans
Marfien zei…
Mooie serie kaartjes heb je gemaakt, heel leuk zijn je stempels die je op verschillende manieren gebruikt hebt, geeft nieuwe inspiratie
Wens jullie mooie droge dagen op het terras ;-)
Prachtige kleurencombinatie had je gekozen Nancy, ik vond het echt heel leuk om mee te doen. Jij bent helemaal los gegaan zo te zien. Knap dat je met beperkte spullen toch zoveel verschillende kaarten hebt weten te maken waaronder zelfs een lolliepopkaart. De boekenkast is mijn favoriet, ik vind hem zo bijzonder!
Grietje zei…
Wat een gave stans die boekenkast! Prachtige kaartjes.

Groetjes Grietje
Sarah zei…
Je koos een super mooie combi. Je maakte er dan ook prachtige kaartjes mee x
Nelleke zei…
Wat een mooie combinatie heb je gekozen. Zo mooi om mee te werken. Wat heb je een mooie serie gemaakt. Heel divers ook. Ik heb ervan genoten. Groetjes, Nelleke
wow, jij hebt je lekker laten gaan met de combo zie ik ! helemaal leuke resultaten geeft het. dank je wel voor je kleurenkeuze
fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
sorry voor mijn late reactie (zit ziek thuis met strottenhoofdontsteking....)
grtjs,martina
X
Femminde zei…
Wat een toffe kaartjes Nancy, en zo lekker verschillend. Ik ben helemaal fan van de lollipop.
Tot de volgende KKT!
Groeten van Femminde
Creatiels zei…
het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt. de inspiratie liet je niet in de steek zo te zien. de lollykaart is echt wel schattig.
veel plezier in 't <weekend
groetjes
Els
Trijntje zei…
Wat een superleuke creaties heb je gemaak Nancy. Al,email even mooi! Lekker bezig geweest zo te zien! Groeten Trijntje
Nancy zei…
Hey Nancy,

Jij wist blijkbaar heel goed wat je wou, toen je deze kleuren koos. Haha! Goed gedaan, een hele serie... Zo heb je weer wat voorraad...
Benieuwd wat er bij het blauw gaat komen...

Liefs,
Nancy
Larissa zei…
Jij bent goed bezig geweest. Hele leuke kaartjes en een mooie combi gekozen.
Fijn weekend!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils