Kleurenkaartenteam : #2023/08: Mintgroen en zachtroze

 Laatste woensdag van de maand, dan is het weer Kleurenkaartenteam,
de maandelijkse uitdaging van Martina om met 2 kleuren,
evt. aangevuld met wit en/of zwart,
een kaartje te maken.
Bij het mintgroen van Femminde koos Sarah zachtroze.

Ik maakte er 2 kaartjes mee:


De gebruikte materialen (alles van SU)  en meer uitleg over de kaarten vind je hier.

Dit was de inspiratiefoto:

Wil je ook een KKT-blogrondje doen, dan vind je alle blogadressen bij Martina.
Wil je ook eens meedoen? 
Dan vind je bij Martina volgende woensdag de oproep met de nieuwe kleur bij zachtroze,
en dan kan je je aanmelden.
Echt heel leuk om je eens te laten uitdagen!

Ik doe zeker mijn KKT-rondje, maar misschien pas morgen,
deze namiddag gaan we naar Soldaat van Oranje.
We genieten immers van een weekje vakantie in Simonshaven.
Gisteren hebben we Leny en Wim opgepikt
voor een boottochtje met de Zilvermeeuw op de Biesbosch.
We hadden een heel gezellig namiddag en konden héél veel bijkletsen!
Leuk toch al die contacten dankzij Blogger!

 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

chantal zei…
Perfect in de juiste kleuren. 2 mooie kaarten
Liefs Chantal
Super mooi zijn je kaarten Nancy!
Ela zei…
O wauw, mooie kaartjes zijn het geworden! Mooie kleurencombi vind ik. Groetjes Ela
Je@net zei…
Twee prachtige kaarten, Nancy!
Diny zei…
Wow....je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt Nancy!
Groetjes Diny
lenywim35 zei…
Mooie kaartjes Nancy. Je zei het al gisteren op onze verrassingsdag. Want een verrassing was het van jou en Johan voor ons. Fijn toch !!!! En dat allles door het kaartenmaakblog en onze fijne ontmoetingen. Al al zijn Wims haren al heel lang zoek en de mijne heel erg grijs, de beide hersenpannen zijn nog aardig gevuld. En mede door jou en Johan weer vol nieuwe indrukken van de geweldige dag gisteren. Een prachtig schip door de prachtige Biesbosch.Ik zei het gisteren al ""Zo dichtbij Delft"" ""En nog nooit geweest"". Terwijl ik in 1946 al in Oosterhout gekampeerd had.Maar ook toen niets van de Biesbosch had gezien. Alles is nu goed door ons opgenomen. Was geweldig Nancy. Bedankt!!!
grts Wim en Leny
Colien zei…
Twee prachtige kaartjes in de KKT-kleurtjes, mooi!
Veel plezier bij Soldaat van Oranje, geniet van jullie uitje.
grtz Colien
Wat een mooie kaartjes Nancy, je hebt de kleuren van het KKT heel mooi weten te combineren. Groetjes Ingrid
Nelleke zei…
2 mooie kaarten zijn dit zeg! Mooi hoe je die gestempeld hebt en de doos vind ik ook zo leuk. Net alsof er water druppels opleggen. Wat gezellig dat jullie met Leny en Wim op stap zijn geweest . De Biesbosch is ook heel mooi. Wij waren er in april, en er eigenlijk ook nog nooit geweest, althans ik herinner het mij niet echt. Groetjes Nelleke
Marfien zei…
Twee hele mooie kaartjes, Nancy
Leuk dat jullie met Leny en Wim een dagje op stap zijn gewest
Daphne zei…
Knap hoor, 2 kaartjes maarliefst en dan ook nog eens 2 heel verschillende.
Ik vind de kleuren prachtig, ze komen bijna 100% overeen met het moodboard.
Geniet nog maar lekker van je vakantie hoor.
Gina zei…
Een mooie kleurencombinatie. Heel leuk hoe de tekst op het tweede kaartje zo perfect onder de gescheurde rand past. Groetjes, Gina
Nancy zei…
Hey Nancy,
Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
Wat heb jij deze kleuren super mooi gecombineerd op jouw kaarten. Helemaal geslaagd...
Liefs,
Nancy
Laurespage zei…
Heel mooi deze 2 kaartjes en heel stijlvol, met prachtige kleuren.
Groetjes, laurette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29