Cheerful Sketches # 123 - Nieuwe challenge

 Vandaag start bij Cheerful Sketches weer een nieuwe challenge.

Voor mijn eerste kaartje mocht ik een digi van Colour of Love gebruiken,
ik maakte er dit kerstkaartje mee:


Gebruikte materialen:
Digi: Jocelyn's Winter Moppet van Colour of Love
ingekleurd met alcoholmarkers
DSP : K&Company
Poinsettia: Noor
Plakparels en doily: SU



Dit is de schets, lekker veel laagjes...

Veel plezier met de challenge!
Je kaartje kan je hier linken tot de 28ste 
en daar vind je ook heel veel inspiratie van de teamleden..

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Nancy zei…
Hey Nancy,

Mooie kaart, toffe opbouw van de sketch!
Mijn kapper heeft wel foto's genomen, maar nog steeds niet doorgestuurd, haha!
Ondertussen is mijn verhaal van vandaag wat langer geworden en staan er foto's op... Je kan altijd even terug gaan kijken...

Liefs,
Nancy
Daphne zei…
Wat leuk dat je er een kerstkaart mee gemaakt hebt.
Het is een leuke, veelzijdige digi.
Mooie kaart hoor.
Nicolette zei…
Heel erg mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Mooi voorbeeldkaartje laat je zien Nancy!
Groetjes Caroline
GerJanne zei…
Heel mooie kaart is het! En de sketch is tof. Ik heb een gastdesignerkaart mogen maken. Die komt mandag op mijn blog....
Bernadet zei…
Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt met onze sketch Nancy!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29