Elke donderdag een kerstkaartje... #2023/31 - reminder challenge

Vandaag vind je bij 52 Weeks to Christmas een reminderpost voor de lopende challenge:
Nostalgie, wat doet je aan Kerstmis van vroeger denken...

Kerst doet me vooral aan mijn moeder denken,
vorige week had ik een kaartje met kaarsen,
deze week een 'postzegel'kaart,
mijn moeder verzamelde postzegels, Blegische,
en daarnaast ook kerstzegels, van alle landen.

Daarom maakte ik deze kaart,
met heel wat 'postzegels' op,
merry christmas, ook al happy 2024...




Gebruikte materialen:
basismal: Sizzix
DSP: Moda Scrap

Je challengekaart kan je hier linken,
maakte je een ander kerstkaartje, dan kan je dit linken bij het blogbericht van vandaag.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

GerJanne zei…
Wat een mooie Sizzix stans is dat! Prahctig en zo toepasselijk als ik dat over je moeder lees. Heel leuke kaart!
Diny zei…
Een mooi kaartje met mooie herinneringen Nancy!
Groetjes Diny
Een heel mooie kaart die aan vroeger doet denken, gaaf met al die "postzegels"
wat een mooi kaartje met de leuke stans en wat een leuke postzegels heb je gemaakt
groetjes ellen
Nicolette zei…
Leuke kaart en weer een mooie herinnering aan je moeder.
Groetjes Nicolette
Jantine zei…
Leuke kaart met mooie herinnering aan je moeder, Nancy!
Groetjes
Jantine
Daphne zei…
Wat een leuk idee bij een mooie herinnering.
Heel leuk, zoals jij zelf de postzegels hebt gemaakt.
Trijntje zei…
Hele mooie kaart na psv de herinnering gemaakt. De vakjes leuk opgevuld. Dit is ook een prachtige stans. Groeten Trijntje
Eri zei…
Je hebt de vakjes leuk gevuld met de herinneringen aan je Moeder.
Groetjes, Eri
Prachtige kaart met een mooie herinnering aan je moeder..
Liefs Annemarie en Merit
Marijke zei…
Dat is een mooi kaartje met een mooie herinnering! Leuk die postzegel stans! Past mooi bij je verhaal! Groetjes Marijke
Wat een gave stans is dit en heel toepasselijk bij de herinnering die je deelt Nancy. Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
wim heemskerk zei…
Gave Kerstkaart en je verhaal erbij is heel herkenbaar. Niet alleen voor mij,maar v oor heel veel mensen. Ik was blij met dit positieve bericht. Ik heb geen positief bericht. Ik heb het op het blog gezet, maar ik word nu in twee ogen geprikt tegen die natte macula. Mag wel zeggen, dat ik er beroerd van was. Hoop volgende week de wereld weer met andere ogen te bekijken. Liefs van Wim en Leny
Wauw wat een mooie stans is dit, je maakte er een prachtige kaart mee!
Kaartenkraam zei…
Wat een leuke stans heb je gebruikt, die heb ik nog nooit gezien.
Leuk die herinnering aan het postzegel sparen van je moeder.
De kaart is prachtig geworden!

groetjes van Ank
die is leuk geworden ! mooi gemaakt, toffe snijmal
grtjs,martina
!neke zei…
Super leuk Nancy !!!!
Marjan zei…
Wat gaaf die stans en zoals je hem hebt gevuld, een supervrolijk en niet alledaagse kerstkaart!
Laurespage zei…
Een hele mooie kaart en mooie herinneringen die je moet koesteren.
Groetjes, Laurette
Ans Gilbert zei…
Je hebt met de mooie stans een superleuke kerstkaart gemaakt
Groetjes
Ansx
Wies zei…
Mooie stans is dit. Je hebt er een hele leuke postzegelkaart mee gemaakt.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29