Posts

Er worden posts getoond met het label Izink

Kleurenkaartenteam 2018: eerste schakel: zilver + donkerblauw

Afbeelding
Laatste woensdag van de maand, kleurenkaartenteamdag dus... Vorige maand koos Colien zilver bij rood, voor deze maand mocht ik de nieuwe kleur bij zilver kiezen en ik vond donkerblauw en zilver wel een mooie combinatie.  We zaten toen nog volop in de periode van de feestdagen en ik zag onmiddellijk al een en ander voor me, zilveren sterren met embossing op een blauwe hemel, ... Maar ondertussen  zijn we wat weg van de feestdagen en had ik wel zin om iets totaal anders te maken, hoewel ik bij mijn idee van embossen bleef. De stempel van het meisje kocht ik onlangs, ik vond het zo'n mooie stempel, wel tof voor een zomaarkaartje of als opkikkertje met een mooie tekststempel erbij... Zo gezegd, zo gedaan dus.  Eens een ander dan anders opkikkerkaartje! Gebruikte materialen: Windy Day: stempel Katzelkraft Tekststempel : Eline's Mindfulness - Marianne Design EC0163 Versamark en Zilver Izink embossingpoeder Rechthoekige mal met stiksteekjes: Crealies Cardsto...

Kleurenkaartenteam 2017/12: Rood met zilver

Afbeelding
Laatste woensdag van de maand, dus Kleurenkaartenteamdag.  Na het felroze met rood koos Colien bij het rood als nieuwe kleur zilver. Lekker feestelijk voor het einde van het jaar! Omdat het ook de laatste woensdag van het jaar is, zorgde ik voor een nieuwjaarskaartje. Die maak ik eigenlijk niet zo vaak,  maar die zijn toch ook wel leuk! Een kaartje voor mijn broer en zijn gezin, omdat ze pas onlangs verhuisd zijn naar hun vernieuwde woning zit in het kaartje ook een verwijzing naar hun nieuwe thuis... Sleutel en cijfers zijn uitgestanst en ingelegd met een andere kleur. Gebruikte materialen: Vuurwerkstempels: Marianne Design TC0845 Sleutel: Marianne Design CR1304 Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLiesXXL Cijfers: MemoryBox PerfectLayerslatjes Inkt: Wow Embossing Pad Izink embossingpoeder Benieuwd wat de kleurencombi wordt voor eind januari? Ga dan volgende woensdag zeker een kijkje nemen bij Martina en meld je dan ook aan om mee t...