Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/33

Donderdag, Kerstkaartjesdag.
Bij 52 Weeks to Christmas inspireren Martina en Suzan ons deze week. 

Deze week heb ik 2 kerstkaartjes.
Ik kocht een paar jaar geleden een kit van Stampin' Up
en had er nog geen kaarten mee gemaakt...
Nochtans een leuk pakketje om snel een aantal kaartjes te maken
met duidelijke uitleg...


Op de enveloppe stempelde ik vooraan ook nog een bloem,
altijd leuk een versierde enveloppe...


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !
 

Reacties

Nicolette zei…
Mooie kaarten, zonde om het pakketje te laten liggen.
Groetjes Nicolette
wat een mooie kaartjes met de leuke details inderdaad zonde om niet te gebruiken
groetjes ellen
Mooie en stijlvolle kerstkaart!
Caroline zei…
Heel mooi Nancy! En zelfs de envelop is mooi versierd!
Groetjes Caroline
Hetty P. zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt Nancy,
toch handig zo'n kit.
Fijne dag,
Hetty
Eri zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt Nancy!
Groetjes, Eri
carla zei…
Een mooie kerstkaart met het kransje.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla
wim heemskerk zei…
Leuke kaart Nancy. En net wat je al hoorde, zonde om dit pakketje te laten liggen.
De kaart ziet er gaaf uit. Veel succes er verder mee.grts Leny
Marijke zei…
Een leuk kaartje en fijn dat je hem toch hebt gemaakt, want het is zonde om ze niet te gebruiken toch? Ben je niet bang dat de bloem op je envelop er af gaat met verzenden? Groetjes Marijke
Margreet zei…
superleuk pakketje heb je gebruikt voor je mooie kaarten.
xxx Margreet
Epie zei…
Gelukkig dat je met dit pakketje nog n toffe kaart maakte
Fijne avondgroetjes Epie
Je laat twee mooie kerstkaarten zien Nancy. Handig zo'n pakketje met beschrijving.
Lieve groetjes Miranda
Trijntje zei…
Leuke kaarten heb je met dit pakketje gemaakt. Groeten Trijntje
Jantine zei…
Heel mooie kaarten, Nancy! Die kit heb ik ook, gaat heel vaak mee op vakantie, ik kom er bijna nooit aan toe. Ik heb er wel een paar kaartjes mee gemaakt. Die van jou zijn ook prachtig.
Groetjes
Jantine
Bernadet zei…
Supermooie kerstkaartjes heb je gemaakt Nancy!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29