Cheerful Sketches Challenge: # 123 - Laatste reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminderpost
voor onze augustuschallenge.

Ik mocht een digi van Dr. Digi uitkiezen,
en toen ik deze neushoorn 'Ronald the Rhino' zag,
wist ik sebiet dat ik deze op een kaartje wou.
In het najaar is onze oudste (pleeg)zoon jarig,
en wat past beter bij zijn naam Rhyno ?


Gebruikte materialen:
Digi: Ronald the Rhino van Dr. Digi
DSP Bon Voyage van First Edition Paper
Cardstock, doily en plakparels: SU


Dit is de schets:
Deelnemen kan tot 28 augustus om 18 uur.

Veel plezier met de challenge!
Je kaartje kan je hier linken.

Morgen ben ik er weer met de verjaardagskaart voor Angélique 
die vandaag haar verjaardag viert.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Diny zei…
Wow....wat een GAVE kaart heb je volgens de sketch gemaakt Nancy!
Ik vind de kleurencombinatie ook erg goed gekozen!
Groetjes Diny
Daphne zei…
Niks past er beter bij zijn naam, wat leuk!!!!
Lief, vrolijk, mooi kaartje heb je gemaakt.
Ik vind de sketch zo leuk.
Eri zei…
Een leuke toepasselijke kaart is dit geworden met deze geinige digi.
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de leuke sketch wat een gaaf stempeltje heb je gebruikt
groetjes ellen
Ellen zei…
Superleuke kaart met de Rhino.
Ik maakte voor Max er ook een met een neushoorn.
Groetjes Ellen
Marfien zei…
Vrolijke mannenkaart, lekker stoer, heb je die vast klaar
GerJanne zei…
Wat leuk en toepasselijk! Perfect bij zijn naam!
Angélique zei…
Een geweldige kaart! Heel mooie kleurencombinatie en de digi is prachtig gekleurd. De sketch is heel mooi uitgewerkt. Ik vind het best moeilijk kiezen op de site van dr. Digi, er staan zoveel leuks, haha.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29