Posts

Er worden posts getoond met het label Decotime

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2025/49

Afbeelding
 We zijn de eerste donderdag van de maand en dan start er een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas. Het thema deze maand is een EASELKAART. Ik gebruikte voor dit kaartje het blokje dat ik van Sarah en Margot cadeau kreeg op onze knutselzaterdag,  ik ben gek op die cute afbeeldingen! Gebruikte materialen: DSP en plaatjes: Decotime Ster: CraftAddiction UK CS en lint: SU Lint:SU Deelnemen aan de challenge kan vanaf morgen tot 25 december om 23u50. Je challengekaartje kan je vanaf morgen linken in het nieuwe blogbericht. Je donderdagse kerstkaartje kan je linken bij het  blogbericht van vandaag bij 52WTC, daar zie je naast dit kaartje nog héél veel easelkaartjes, van onze gastdesigners en van het team. Fijn dat je weer langskwam, dankjewel als je een reactie achterlaat, ik lees de berichtjes altijd met veel plezier! Crealieve groetjes Nancy

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2025/46

Afbeelding
 Vandaag heb ik een reminderkaartje voor de lopende challenge bij 52 Weeks to Christmas. Om Rosina te herdenken kozen we een kaartje van haar uit en zo werd het thema voor deze maand: een kerstkaartje met een huisdier op, niet moeilijk toch! Vorige zaterdag kwamen Margo en Sarah bij mij op bezoek, zij hadden een knutselweekend aan zee en wat leuk dat ze ook bij mij kwamen knutselen ! We gingen gewoon aan de slag, ons laten inspireren door wat op tafel lag... Ik kreeg van hen 2 supercute knutselboekjes van Decotime en maakte er zaterdag (en ook zondag nog) een hele stapel kaartjes mee. En laten er in die boekjes ook katjes en muisjes staan, dus gelijk inspiratie voor de challenge! Omdat ik twijfelde of een muis nu een huisdier is, toon ik je vandaag 2 kaartjes... Zijn de plaatjes niet superschattig? Gebruikte materialen: CS Basic White - SU dessinpapier: DécoTime Uitdrukplaatjes: DécoTime snijmallen: CraftAddictionUK Tekststempel: Stampin' Up! Plakparels : Nellie Snellen Veel plezie...