Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/34

 Donderdag, Kerstkaartjesdag...
Vandaag heb ik zomaar 3 kaartjes in de aanbieding...

Ik bestelde onlangs nieuwe spulletjes van Stampin' Up
waaronder natuurlijk ook kerstpapier en -malletjes.
De grote vellen papier zijn zo mooi,
maar ik durfde er toch sebiet de schaar in zetten
(dikke pluim voor mezelf,
vroeger zou ik dat papier nog maanden in de kast laten liggen 😅).

Op de foto zie je hoe de achtergronden 'doorlopen'.
Het kaartje met de rest van de sterrenhemel zie je morgen op mijn Stampin'Upblog.

Gebruikte materialen (alles van SU)
DSP O Holy Night
Night Devine Dies
Fantastische Feestdagen (ret)
Ringed with Nature
Zelfklevende decoratiesterren
CS Crumb Cake en Soft Suede (ret)

Bij 52 Weeks to Christmas vind je vandaag inspiratiekaartjes van Ineke en Jantine.
Maakte je ook een kerstkaartje?
Link het dan zeker bij 52 Weeks to Christmas,
zo leuk al die kaartjes daar te zien, zoveel kleuren, zoveel stijlen, 
en ... binnen 4 maanden zijn die allemaal al verstuurd ;-)

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

Heel mooie sfeervolle kaarten.
Bij mij zouden die vellen papier waarschijnlijk nog jaren blijven liggen 🙈
Caroline zei…
Prachtig papier en goed hoor dat je er meteen aan bent begonnen. Dat doe ik nu ook hoor, het is anders zo zonde om het te laten liggen....
Groetjes Caroline
Hetty P. zei…
Mooie serie kaarten heb je gemaakt.
Knap van je om meteen het mooie papier te gebruiken, maar ja daar is het dan ook voor :)
Fijne dag,
Hetty
Marijke zei…
Mooie kaartjes en die vellen papier zijn moeilijk te gebruiken maar mooi gedaan! Zou zo een drieluik kunnen zijn! Groetjes Marijke
Jantine zei…
Mooie kaart, Nancy! En wat knap dat je meteen je papier hebt gebruikt. Toch apart hoe we soms omgaan met onze knutselspullen :-)
Groetjes
Jantine
Dat zijn drie mooie sfeervolle kerstkaarten geworden Nancy. Alles correspondeert prima met elkaar.
Lieve groetjes Miranda
Margreet zei…
Supermooie kaart!
xxx Margreet
Wat goed dat je gelijk aan de slag bent gegaan met het papier, je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt!
Liefs, Merit en Annemarie
Wies zei…
Prachtige kaarten heb je met dit mooie papier en de silhouet stansen gemaakt.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29