Angélique was jarig

 Gisteren was Angélique jarig,
dat verdient een kaartje natuurlijk!

Je ziet momenteel overal vakjeskaarten voorbijvliegen,
dit wou ik dus ook eens proberen.
Het plaatje komt van FB.
Ik printte het af op de maat van de stans van Marianne Design
(helft slimline vakjesmal).

Op zich vond ik het een nogal 'saai' kaartje,
toen ik de vakjes samengeplakt had,
daarom een mooi randje eraan (uit ons swappakket)
en een kortere bovenkant dan onderkant voor wat kleurcontrast.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt voor Angelique.
Lief plaatje heb je gebruikt.
Fijne dag,
Hetty
Nicolette zei…
Een leuke kaart heb je voor haar gemaakt.
Groetjes Nicolette
wat een mooi kaartje met de vakjes mal een leuk plaatje heb je gebruikt en leuke details
groetjes ellen
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart heb je voor Angelique gemaakt . Leuke afbeelding . Groeten Trijntje
das een leuke, mooi gedaan
Stunning creation
Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Angela zei…
Ik zie ze overal voorbij komen deze dieptekaarten.... vind de techniek écht geweldig.
Deze van jou vind ik super! Wat een enig plaatje heb je gebruikt. Komt heel mooi tot zijn recht!
Epie zei…
Jeetje wat n leuke diepte kaart Nancy , mooi plaatje
Groetjes Epie
Angélique zei…
Wat een ontzettend leuke kaart, heel mooi gemaakt. Zoals jij hem hebt afgewerkt is hij zeker niet saai, maar superleuk!
Ellen zei…
Super chique kaartje laat je zien, echt schitterend! Leuk met de vakjesmal, je ziet het veel nu dus ik ga het ook eens proberen.
De jarige ontvangster zal er echt blij mee zijn!
Groetjes Ellen
Daphne zei…
Ja, dit soort kaartjes zie je heel veel nu.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik vind ze wel leuk.
Toch heb je ook gelijk, ze zijn een beetje saai af en toe.
Dat heb je mooi opgelost, door er een stukje bij te maken, het is nu wel helemaal af hoor.
GerJanne zei…
Ja leuk is deze techniek. Jij hebt wat extra's gedaan, ook mooi!!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29