Kleurenkaartenteam # 2024/8 : Legergroen en Petrolblauw

 Op de laatste woensdag van de maand kleurt blogland altijd wat bijzonder in België en Nederland.
Emily koos voor deze maand petrolblauw als nieuwe kleur bij het legergroen,
die mogen we aanvullen met met zwart/wit, ...
Kleurenkaartenteamdag dus...

Een mooie kleurenkeuze,
maar uiteindelijk nog niet makkelijk om te maken,
want toen ik mijn kaartje maakte had ik mijn inkt niet bij de hand,
enkel mijn stempels/stansjes, cardstock en alcoholmarkers...
Het werd dus iets totaal anders dan wat ik in gedachten had,
maar ik ben wel tevreden met het resultaat.


Gebrfuikte materialen:
alles van Stampin' Up
Cardstock: Mossy Meadow, Pretty Peacock, Lost Lagoon, Old Olive en Very Vanilla
Vogel en randstans: Winterly Tree Tops
Banner: Stylish Shapes dies
Gefeliciteerd: Rondedans
Inkt : zwarte memento

Toen we onlangs in een gezellig winkeltje  aan het rondneuzen waren,
zag ik daar een mandje met houten stempels,
en daarin ook wat leukerds van Cats on Appletrees.
Met deze stempels en wat poedertjes maakte ik dit kaartje:



Gebruikte materialen:
alle zwemmende/zwevende diertjes: Cats on Appletrees
Nuvo Shimmerpoeder: Green Parade
Magenta Nuancepoeder: Olive, Aqua Lagoon en Ocean
Cardstock: Pretty Peacock - SU
Tekststempels: SU (Rondedans en Fantastische Felicitaties)

***

Dit was de inspiratiefoto voor de kleurenkeuze van deze maand


Ik ben heel benieuwd naar alle KKT-creaties!
Jij ook?
Maak je ook een KKT-blogrondje, dan vind je alle adressen bij Martina
bezieler van het Kleurenkaartenteam,
enne... als je ook eens mee wil doen, dan vind je daar volgende woensdag 
de oproep met de nieuwe kleuren,
gewoon aanmelden, superleuk om te doen !

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !   


Reacties

2 hele mooie kaarten, een alleraardigst vogeltje op je eerste kaart mooi omlijst met takjes en de stempels op de 2de kaart zijn super leuk!
Angélique zei…
Nou, het is je tot 2x toe gelukt om een kaart met deze combinatie te maken, het zijn heel mooie kaarten geworden. Totaal verschillend, maar allebei erg mooi.
Daphne zei…
Wat knap gemaakt, als je beperkt bent met je materiaal.
Ik vind het een super mooie kaart.
Als je zoiets maakt en de vogel een kerstmuts op geeft, of iets rood op de kaart gebruikt heb je ook een hele mooie kerstkaart!
chantal zei…
Een superleuke en mooie kerstkaart met dat vogeltje. Liefs Chantal
Nancy zei…
Hey Nancy,
Oh, die kaart met de vogel vind ik super mooi, tof hoe je de 2 lagen takjes combineert. En hoe mooi die vogel ingekleurd is... En dan pas zag ik kaart 2, ook super leuk met de stempels van de Catjes... Helemaal geslaagd allebei!
Liefs,
Nancy
Marjan zei…
Heel gaaf deze kaart met de mooie tinten samen, erg leuk dat mooie vogeltje tussen de takken, geeft diepte aan je kaart!
Marjan zei…
De tweede kaart is ook erg mooi, Nancy!
Marjan zei…
Hee, ik zie mijn eerste reactie niet, misschien in je spam
GerJanne zei…
Allebei je kaarten zijn heel mooi, maar de tweede vind ik helemaal top!! Prachtig. Je was met schrijven zeker al bezig in je hoofd voor morgen??
!neke zei…
Beide super gaaf !!!!!
groeten Ineke
Colien zei…
Hartstikke mooie kaarten in de KKT kleurtjes!
Beiden zijn heel geslaagd.
grtz Colien
Je@net zei…
Erg mooie kaarten, Nacy!
Marfien zei…
twee gave kaartjes en heel verschillend, leuk om dat te zien
Nelleke zei…
Wat een leukerd Nancy. De eerste vind ik zo mooi in de gevraagde kleuren en dan een tint lichter erbij maakt het helemaal mooi en wat speels. Groetjes Nelleke
die is leuk geworden met de afgesproken kleurtjes, mooi gemaakt
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
Femminde zei…
Veel later dan gepland, maar nu dan toch nog. Wat een super leuke kaartjes!! Die bovenste zou in andere kleurtjes ook een prima kerstkaart zijn.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils