An-Na Swap # 11 - Opdracht 5

 Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swap-blogpost,
niet op onze vaste datum, de 10de, ik was nog niet klaar met mijn kaartje,
het loopt hier weer wat anders dan normaal doordat mijn pa weer in het ziekenhuis ligt,
al de vierde keer in nog geen 2 maanden,
minder tijd en zin om te knutselen dus ...

De laatste opdracht met ons swappakket is gewoonlijk een 'alles mag'
maar: met minstens 2 producten uit het pakket (ik gebruikte er 4 van)
en als extraatje ook iets uit een vorig pakket.

Inhoud van het swappakket:
  • DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm
  • Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm
  • Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat
  • Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)
  • Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday
  • Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221)
  •     Touw

Uit vorige pakketjes gebruikte ik de bloemenstansmal (hier in 2 geknipt)
en de tekststempel (Crafters Companion, Gemini)
en ik maakte er dit puzzelkaartje mee.


In de winter is het soms moeilijk om iets mooi op foto te krijgen,
maar in de zomer ook wel, binnen is alles verduisterd tegen de zon,
en buiten heb je zo snel schaduwen door de zon...
Maar ik wil niet klagen, blij dat de zon er is natuurlijk!


Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Angélique,
breng je haar ook een bezoekje?

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  

Reacties

Nicolette zei…
Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Je hebt een leuke kaart gemaakt, en tof modelletje.
Groetjes, Eri
karin zei…
Dat is een leuk modelletje. Mooi gemaakt.
Sterkte met je vader.
Groetjes,
Karin
Angelique zei…
Mooi gedaan, wat een superleuk model is dit. Iets om eens uit te proberen.
Lieve groetjes Angélique
Sarah zei…
Mooi model, prachtige creatie. X
Angélique zei…
Een heel mooie fleurige kaart, mooie kleurencombinatie.
Sterkte met je vader, beterschap voor hem.
Ee prachtige kaart Nancy, wat een leuk model. Mooie zomerse kleuren en heel fijntjes gedecoreerd met die mooie bloemen. Dat is niet mooi dat je vader weer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk knapt hij weer op, sterkte.
Lieve groetjes Miranda
Anoniem zei…
Een prachtige kaart Nancy, wat een leuk model. Mooie zomerse kleuren en heel fijntjes gedecoreerd met die mooie bloemen. Dat is niet mooi dat je vader weer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk knapt hij weer op, sterkte.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)
GerJanne zei…
Het is een heel mooie kaart! Leuk die verspringende paneeltjes.
He, dat is wel zorgelijk, de 4e keer in 2 maanden. Sterkte voor je vader!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils