Cheerful Sketches # 135 - Laatste reminder

 Bij Cheerful Sketches vind je vandaag de laatste reminderpost voor de lopende challenge.

Ik mocht een schattige digi van RAM inkleuren: Sweet Reindeer
en maakte er dit kaartje mee:


Gebruikte materialen:
ingekleurd met Polychromos van Faber Castell
DSP Painted Christmas: SU (ret)
Maretak: Gummiapan
Rechthoek; Radiating Stitches dies  -  SU 161595
Tekststempel Fantastische Feestdagen - SU
Inkt: Evening Evergreen - SU

Dit is de schets,
je kan nog deelnemen tot 28 augustus om 18 uur.



Veel plezier met de challenge !

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !   

Reacties

Lia zei…
Wat een leuke afbeelding op je kaart. Ik werk (bijna) nooit met sketches want ik weet nooit goed hoe ik er mee om moet gaan omdat ik vaak eigen ideeën heb...
Lia xx
!neke zei…
Super leuk je reminder !!!!
groeten Ineke
GerJanne zei…
Heel leuk en lief kaartje! Mijn kaart zie je zondag!
Angélique zei…
O, wat een leuke kaart met die lieve digi. Je hebt een mooi voorbeeld gemaakt voor de challenge.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils