Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/33 - reminder bingochallenge

 Het is weer donderdag, kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas,
de 15de augustus, een vrije dag bij ons,
in het Noorden van Vlaanderen ook moederdag
(bij ons in mei moederdag).

Ik moest mijn kaartje vanmorgen nog maken,
door alle zorgen voor mijn pa staat mijn hoofd niet zo naar kaartjes maken,
maar ik vond dat ik toch nog een reminder moest maken voor de bingochallenge van deze maand.
Je kan nog altijd meedoen, tot zondag 25 augustus om 18 uur.
Hier heb je nog eens het bingoraster :



Ik koos deze week voor de eerste kolom:
denneboom of spar / lichtjes / rendier of hert
en maakte dit kaartje:


Het lijkt me wel romantisch om in een winters bos te wandelen,
verlicht met lichtjes...

Gebruikte materialen: (alles van SU)
Cardstock: Blueberry Brushel
DSP  Winter Meadow
Stempelset: Stralende Kerst (ret.)



Deze stansmallen - én eeuwige roem natuurlijk - kan je winnen met de bingochallenge:


Veel plezier met de challenge!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  


Reacties

Femmy zei…
Mooie kaart Nancy, groetjes Femmy
Marijke zei…
Een leuk kaartje Nancy. Sterkte met je pa! Groetjes Marijke
Prachtige kerstkaart met een mooie achtergrond. Heel veel sterkte met je vader.
Daphne zei…
Mooi hoor, vooral dat "silhouet bos".
Ik moest wel even zoeken met je hert, maar dat vind ik nou juist zo mooi op deze manier verwerkt.
Kan mij voorstellen dat je hoofd niet naar knutselen staat, denk aan jezelf hoor en niks moet nu.
!neke zei…
Mooi je kaart !!!
Maar vooral veel sterkte !!!!!
groeten Ineke
Een mooie reminder Nancy. Sterkte met de zorgen rondom je vader.
Lieve groetjes Miranda
Jantine zei…
Heel mooie bingokaart, Nancy. Sterkte met je vader.
Groetjes
Jantine
GerJanne zei…
Wat een mooie bingo reminder! Sterkte weer met je vader!
Angélique zei…
Het hert is goed gecamoufleerd, mooie kaart.
Sterkte met de zorgen om je vader.
Caroline zei…
Heel leuk kaartje heb je gemaakt
Groetjes Caroline
Colien zei…
Prachtig kaartje, erg leuk!
grtz Colien

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils