Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/31 - Reminder Bingochallenge

 Op 52 Weeks to Christmas loopt momenteel een Bingochallenge,
ik maakte dit kaartje als reminder,
niet de traditionele kerstkleurtjes,
maar dit papierblokje had alle elementen die ik voor de bingo nodig had...


Ik koos voor het bovenste rijtje :
Denneboom of spar / candycane / sterretjes


Gebruikte materialen (alles van SU)
Cardstock Moody Mauve en Basic Beige
DSP Iconic Celebrations 164193
Greetings of the Season stempels 164325
Greetings of the Season label 164112
Lint Old Olive (ret.)
Inkt Moody Mauve
Plakparels: Moody Mauve (ret.)

Ik baseerde me op deze schets:


Straks ben ik er nog eens
met een kaartje voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 
Deze week plaatste ik elke dag een kerstkaartje....

      

Reacties

Schitterende kleur combinatie met deze leuke sketch Nancy.
Femmy zei…
Prachtige kaart in deze kleuren, groetjes Femmy
Eri zei…
Je hebt een leuke voorbeeld kaart gemaakt met dit bingorijtje. Leuk op die sketch!
Groetjes, Eri
!neke zei…
Mooie kaart Nancy !!!!!
groeten Ineke
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje nog voor de uitdaging van de bingo. Ik vind dit een fijne uitdaging waar je lekker je eigen ding kunt doen! Jouw kaartje is weer mooi geworden! Groetjes Marijke
Daphne zei…
Ja hoor, Bingo.
Leuk!
Trudy zei…
Prachtige kaart in hele mooie kleuren!
Groetjes Trudy
Colien zei…
Superleuk kaartje in deze kleurtjes!
grtz Colien
En ik maar speuren naar de snoepjes/candy canes hihi. Ontdekt hoor, je hebt bingo met deze mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Angélique zei…
Leuk met die roze papiertjes met een vleugje groen.
Nancy zei…
Hey Nancy,
Even een kerstkaartenrondje inhalen...
Grappig, terwijl wij aan jouw uitdaging mee doen, doe jij ondertussen ook met een andere uitdaging mee... Grappig wel. Toffe kaart in leuke kleuren is het geworden...
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils