Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/32 - reminder challenge

Ook vandaag heb ik een reminderkaartje
voor de bingochallenge bij 52 Weeks to Christmas.

Deze week mochten de stempeltjes van Cats on Appletrees nog eens uit de kast,
al veel te lang niet meer gebruikt,
en ze zijn zo leuk!


Gebruikte materialen:
dieren en tekststempel: Cats on Appletrees
Sterretjes: SU
Borderstansen: SU
Inkt: Real Read, Early Espresso en Crushed Curry
Restje mat goud kaartkaton

Ik koos voor de diagonaal Rendier of hert/kerstballen/sterretjes.
Ik dacht ook aan de eerste kolom ook maar het zijn brandende kaarsjes in de boom,
niet echt lichtjes...


Deelnemen aan de challenge kan nog tot zondag 25 augustus,
veel plezier met deze bingo
enne... je kan er zelfs nog een prijsje mee winnen.
Alle info vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Super leuk geinig kerstkaartje
wat een mooi kaartje met de schattige stempeltjes
groetjes ellen
Daphne zei…
Dit zo'n inderdaad leuke stempeltjes.
Leuke kaart hoor, héél aparte met het geel.
En ik vind kaarsjes ook lichtjes hoor😊
wat een leuke kaart voor de uitdaging, die stempeltjes zijn zo grappig.
Liefs Annemarie en Merit
!neke zei…
Wat een leukerd !!!!
groeten Ineke
Marijke zei…
Een leuk kaartje Nancy! Leuk die stempeltjes van Appletree. Ik vind ze altijd nog leuk hoor! Groetjes Marijke
Caroline zei…
heel aparte stempeltjes, mooi uitgewerkt, hoewel het niet echt mijn idee van een kerstkaart zou zijn. Top Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Je maakte een grappige kerstkaart met de leuke stempeltjes, echt heel mooi gedaan,
Groetjes,
Ansx
Wat een grappige stempels, die muis die die boom van het schaap aan het breien is vind ik geweldig 🤣. Je hebt de kaart leuk opgebouwd Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Jantine zei…
Leuke kaart met die grappige stempels, Nancy! En je bent wel streng hoor, voor mij zijn kaarsjes die branden ook lichtjes :-)
Groetjes
Jantine
Femmy zei…
Grappige kaart Nancy , en kaarsjes zijn ook lichtjes als ze aan zijn en zo te zien zijn ze aan. Groetjes Femmy
Angélique zei…
Haha, wat een grappige kaart, heel leuk!
GerJanne zei…
Heel grappig, hahaha!
Colien zei…
Heel tof kaartje, die stempeltjes blijven leuk! En je hebt ze mooi en grappig gecombineerd.
grtz Colien

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils