Cheerful Sketches # 135 - Nieuwe challenge

 Vandaag start er een nieuwe maandchallenge bij Cheerful Sketches.

Ik mocht een digi van Alex Syberia inkleuren: 
een mooi bloembed viooltjes.

Gebruikte materialen:
Digi Pansies Slimline Card Panel van Alex Syberia Designs
ingekleurd met Polychromos van Faber Castel
DSP: allemaal oudjes van Stampin' Up!
Vlinder: Gummiapan
Tekststempel: Stampin' Up!

Dit is de schets:



Deelnemen kan tot 28 augustus om 18 uur.
Veel plezier met de challenge!

Zocht je mijn donderdagse kerstkaartje?
Dat vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  

Reacties

!neke zei…
Gave uitwerking van de schets !!!!
groeten Ineke
Marijke zei…
Een leuke sketch weer en een mooie digi! Wat een mooie bloemetjes allemaal! Mooi gekleurd en mooi papier erbij gekozen! Groetjes Marijke
Wies zei…
Leuke kaart met mooie tekst en mooi ingekleurde digi.
Colien zei…
Wat een tof kaartje volgens de sketch, heel leuk!
grtz Colien
GerJanne zei…
Heel mooie kaart Nancy en de sketch vind ik ook weer geweldig!
Ans Gilbert zei…
Wat heb je de digi mooi ingekleurd, ik ben gek op viooltjes..Je kaart met leuke sketch is top!
Groetjes,
Ansx
Angélique zei…
Oh, wat een mooie kaart, mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils