Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/35 - Nieuwe challenge

 We zijn de laatste donderdag van de maand,
dan start er een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas.
Deze maand mocht Ingrid het thema kiezen,
zij wil graag veel kaartjes zien met gnomes.

gebruikte mateialen:
Achtergrondtekst: Gummiapan
Labeltje en Gnome: Gummiapan
Tekststempel: Stampin' Up!
touwtje: Craft Sensation

Deelnemen aan de challenge kan vanaf morgen tot zondag 22 september.
Veel plezier met de gnome-challenge!

En vandaag wordt ook de winnaar bekend gemaakt van de bingo-challenge.
Hoewel het zomer was, waren er toch heel wat deelnemers.
Heel leuk al die diverse kaartjes met de vooropgestelde thema's!
De top 3:
1. Sigrid (6)
2. Grietje (18)
3. Femmy (20)


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !   

Reacties

Angélique zei…
O, kijk nou! Alle sterretjes blijken eigenlijk gnomes te zijn, haha. Wat een leukerd!
Kei leuk je kaartje, ik ben nog niet wakker denk ik , dacht wat zie ik veel gnome kaartjes haha de nieuwe challenge.
Caroline zei…
Wat leuk gedaan Nancy!
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Wat is dit een mooie kaart.
Ik heb er een screenshot van gemaakt, dit idee ga ik eens liften.
Juist de "rustige, neutrale" kleurtjes vind ik mooi.
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een leukerd op jouw kaart, zo eenvoudig van model en heel herkenbaar... Echt op z'n Gummiapan's...
Liefs,
Nancy
marian zei…
Een super mooie voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge.
Groetjes van Marian.
Trudy zei…
Wat een super leuk voorbeeldkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy
Henriët zei…
Een hele leuke kaart met deze mooie gnome. Mooi met de rode accenten.
Groetjes van Henriët
Jantine zei…
Mooie kaart, mooie kleuren, Nancy! En die gnome heeft wel iets weg van een engel.
Groetjes
Jantine
Suzan zei…
Superleuk kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
GerJanne zei…
Heel mooie kaart! Prachtige compositie!
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart met de leuke gnome, ik vind de kleurtjes ook erg leuk!
Groetjes,
Ansx
Eri zei…
Oh, wat een leuke kaart me de gnome!
Groetjes, Eri
Wat een supermooie, rustige inspiratiekaart Nancy. Heel mooi qua opbouw en materialen. Ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda
Wies zei…
Hele mooie inspiratiekaart met de gnome met zijn super grote snor.😀
Bernadet zei…
Hoe leuk is dit Nancy. Mooie papiertjes en leuke gnome is dit

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils