Elke donderdag een kerstkaartje... #2024/34

 Hier ben ik weer met een donderdags kerstkaartje,
een eenvoudig kerstkaartje,
weinig tijd en zin om te knutselen voor het moment, helaas....

Ik gebruikte voornamelijk retired producten van SU,
dwz, ze zijn niet meer te verkrijgen,
maar veel te mooi om niet meer te gebruiken natuurlijk!
Die tekststempel vind ik heel sierlijk,
de boompjesstans heel tof...
Het rode papier met de kleine sterretjes kocht ik heel lang geleden in de Hema,
en vond ik terug tussen ander glitterpapier

Tot en met zondag 25 augustus om 18 uur
kan je nog meedoen met de maandchallenge bij 52 Weeks to Christmas,
de bingokaart.
Hier vind je alle informatie.
Ik ben heel benieuwd naar alle kaartjes,
het is me nog niet gelukt om ze allemaal te bekijken.
Op het blog van 52 Weeks to Christmas vind je vandaag de kaartjes van Jantine en Martina.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !   

Reacties

Eri zei…
Een leuke eenvoudige kaart, die ook echt niet meer nodig heeft.
Groetjes, Eri
Henriët zei…
Een hele leuke kaart. Mooi met het rode papier en de rode tekst. Geeft een mooi contrast.
Groetjes van Henriët
Femmy zei…
Prachtig kaartje Nancy, groetjes Femmy
Nicolette zei…
Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Mooie strakke kaart !!!!!
groeten Ineke
GerJanne zei…
Het is een leuke kaart geworden.
Je bent natuurlijk druk met je vader, dat snap ik.
Sterkte!!
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
Een mooie kerstkaart Nancy, leuke spulletjes en frisse kleurtjes heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda
Een top kaartje, sterkte met je papa.
Jantine zei…
Leuke kaart, Nancy! Leuke materialen gebruikt en gecombineerd.
Sterkte met je papa.
Groetjes
Jantine
Nancy zei…
Hey Nancy,
Eindelijk tijd om te reageren op jouw kerstkaart.
Ondanks dat je minder zin hebt om kaarten te maken, is dit toch wel een geslaagde kerstkaart. Ik wens je veel sterkte met de minder fijne herinneringen aan jouw mama en het verwerken van wat deze week gebeurde. (las jouw vorige blog nog met de mooie rouwkaarten)
Troostknuffel,
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils