ATC-swap 'Life is a Journey'

Eind juni werd er op de FB-pagina van Pronty Crafts and Friends weer een ATC-swap georganiseerd.
Deze keer was het de bedoeling om een ATC-card en ATC-coin te maken
en te versturen naar je swapmaatje.

Ik maakte een kaartje en twee coins,
één coin om te houden (de rechtse), de rest om te versturen,
met een mapje erbij.


Ik gebruikte een achtergrond die ik eerder maakte met een stencil en panpastel
(een fototutorial vind je hier).
Ik sneed het kaartje op maat, ponste de coins
en het spelen kon beginnen, stempelen, randjes bewerken, 
een lintje uitrafelen om achter de Tim Holz-dolls te plakken.
Heel leuk om te doen!

Ik maakte er ook nog een mapje bij (ECD ATC special),
voorop nog een kleine pocket om wat embillishments als cadeautje in te toppen, 
en hierop kwam dan ook de titel van de reeks duidelijk zichtbaar.

Gebruikte materialen van Pronty Crafts:
Pronty Papierset Butterflies   471.201.011
Pronty Stencil Fantasy Retro   470.806.058
Pronty stempel Butterfly   497.003.002
Pronty stempel Life is a Journey   497.003.008
Pronty stempel Dragonfly   497.003.003
Pronty stempel Ticket   497.003.001
Pronty stempel Swirls   497.003.010
Pronty stempel Seal Edge   497.003.006
Pronty Stickers Under Construction   491.100.020


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  

Reacties

Je@net zei…
Mooie papiertjes en erg leuke creaties, Nancy!
Angélique zei…
Prachtige stempelsen stencil heb je gebruikt, mooie vrolijke kleuren ook.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils