Cheerful Sketches # 134 - laatste reminder challenge

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminderpost van juli.
Je kan nog deelnemen tot 28 juli.

Ik mocht een kaartje maken met de mooie Miss Lilly van onze sponsor Odynetica.


Gebruikte materialen:
Digi Miss Lilly van sponsor Odynetica
DSP So Spring - Studio Light
For You - Stampin' Up! (ret)
Wild Flower - ECD 2099
Scalloped Contours dies - Stampin' Up! (ret)


Dit is onze maandschets:

Alle informatie over de challenge vind je hier,
deelnemen kan nog tot 28 juli.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 



Reacties

Ellen zei…
Prachtig gekleurd Nancy en een leuke sketch!
Fijne dag!
Groetjes Ellen
Angélique zei…
Een heel mooie kaart met die mooie bloemen. De digi is mooi gekleurd, leuke kleurencombinatie heb je gekozen.
Je@net zei…
Wat een super schattig kaartje heb je met de sketch gemaakt!
Je maakte een mooie reminder Nancy en wat een prachtige bloemen heb je bij dat afdrukje geplaatst.
Lieve groetjes Miranda
Je maakte een mooie reminder Nancy en wat een prachtige bloemen heb je bij dat afdrukje geplaatst.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Superleuk! De sketch ligt klaar op mijn bureau. Wie weet kom ik er morgen aan toe.
Ellen zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy…je hebt vast een leuke dag gehad!
Groetjes Ellen
Nicolette zei…
Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette
Wies zei…
Mooie reminderkaart met deze leuke digi en mooie bloemen. En fijn dat je mijn verjaardagskaart hebt gekregen en hem leuk vindt. Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad.
Marijke zei…
Een mooi kaartje en wat een leuke bloemen erbij! Leuk voorbeeldkaartje! Groetjes Marijke
leny zei…
Mooie kaart heb je ervan gemaakt Nancy. Wat een fraaaie kleuren combi en het kapsel is ook zo mooi geworden. Ik ben door oog problemen een poos niet op blog geweest. Dan wordt t steeds moeilijker.1 reactie, 4 maal typen. Maar t is weer gelukt. grts leny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils