Elke donderdag een kerstkaartje ... # 2024/27

De eerste donderdag van de maand,
vandaag heb ik een reminderkaartje van de lopende schetschallenge bij 52 Weeks to Christmas.

Ik heb de schets van Bep ondersteboven gedraaid voor mijn kaart,
zo vond ik het ook wel leuk...



Ook deze week heb ik weer het vogeltje verwerkt op mijn kaart,
valt het op dat ik mijn nieuwe stempelset leuk vind?

Gebruikte mateialen:
(alles van SU, m.u.v. een restje goudpapier)
DSP Poinsettia Place en CS Soft Suede (ret.)
Tekststempel: Fantastische Feestdagen  (ret)
Winterly Tree Tops 164184
ingekleurd met Stampin' Blends
Garden Meadowdies 162740
Cirkelponsen 2" en 2 3/8"
Goudlint 161633

Dit is de schets, je kan nog meedoen aan de challenge tot zondag 21 juli om 18 uur.
Je challengekaartje kan je hier linken.
Je wekelijkse kerstkaart zien we graag bij het blogbericht van vandaag,
daar vind je ook de inspiratiekaartjes van Ingrid en Colien.
Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  

 
Challenges en zo:

Reacties

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke details en plaatje
groetjes ellen
Leuk kaart mooi samengesteld leuk dat je hem gedraaid hebt.
Nicolette zei…
Heel erg mooi Nancy. De vogel is zeker erg leuk.
Groetjes Nicolette
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
Leuk idee om de sketch om te draaien.
Groetjes Hetty
Je@net zei…
Mooie kerstkaart heb je met de sketch gemaakt, Nancy!
Eri zei…
Mooie kaart, leuk om de sketch onderste boven te gebruiken.
Groetjes, Eri
!neke zei…
Heel mooi Nancy !!!!
groeten Ineke
Rina zei…
Mooi kaartje en leuk idee om de sketch te draaien.
Groetjes Rina
Marijke zei…
Zo is je kaartje zeker ok leuk! We hadden dezelfde gedacht om de schets andersom te gebruiken! Leuk gedaan met de ronde bovenkant! Groetjes Marijke
Anoniem zei…
Leuk zoals je de sketch ingevuld hebt Nancy en dat vogeltje zit er heel mooi op. Een mooie kerstkaart .
Lieve groetjes Miranda
HenriĂ«t zei…
Wat een leuke kaart! Ik had eerst helemaal niet door dat je de sketch had gebruikt. Erg leuk zo. En die vogeltjes zijn ook al zo leuk!
Groetjes van Henriët
Ellen zei…
Prachtige kaart Nancy…leuk gedaan! Je hebt de sketch mooi verwerkt!
Groetjes Ellen
GerJanne zei…
Superleuk dat je de sketch hebt omgedraaid. Het is een verrassend mooie kaart geworden!
Nancy zei…
Hey Nancy,
Ik zag het meteen, helemaal anders en zeker zo mooi met die omgedraaide sketch! Mooie kaart werd het met het vogeltje in de hoofdrol.
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn organisatie!
Liefs,
Nancy
Wies zei…
Mooie kerstkaart en leuke uitwerking van de sketch.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Kleurenkaartenteam # 2024/1 : Donkerblauw en celeste