Kleurenkaartenteam # 2024/07 Oudroze en legergroen

 Op deze laatste (woens)dag van de maand is het weer Kleurenkaartenteam!
Blogland in Vlaanderen en Nederland kleurt deze week
Oud-Roze en Legergroen,
de nieuwe kleur die Nelleke koos.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Rose Rococo (ret), Lost Lagoon en Moody Mauve
Stampin Blends Lost Lagoon
Inkt Early Espresso, Lost Lagoon, Moody Mauve, Rose Rococo
en restje zwart
Stempels: Florilèges Design
Love for You dies - SU (ret)
Sending Dies - SU (ret)

Ter aanvulling op mijn oorspronkelijke blogpost:
 de achtergrond is helemaal gestempeld met diverse stempels van Florilèges Design,
ik kocht deze stempels op Art Specially en had ze nog niet gebruikt, shame on me!

Dit was de inspiratiefoto van Nelleke:


Benieuwd naar alle oudroze en legergroene kaartjes?
Alle blogadressen vind je hier bij Martina,
bezielster van het Kleurenkaartenteam.
Ook zin om eens mee te doen?
Volgende woensdag vind je bij Martina de nieuwe oproep,
met de nieuwe kleur die bij het legergroen komt voor 29 augustus.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Prachtige achtergrond voor je kaart, de bloem en tekst komen er goed op uit.
Angélique zei…
Een supermooie kaart, heel knap gedaan.
Caroline zei…
Heel mooi gemaakt Nancy!
Groetjes Caroline
Colien zei…
Heel mooie kaart in de kleurtjes van deze maand, gaaf gemaakt!
grtz Colien
karin zei…
Is die achtergrond zelfgemaakt ? Wow, prachtig kaartje!
Groetjes,
Karin
Femminde zei…
Wat een prachtig stempelkaartje!! Ik ben ook weg van die mooie stempels die je gebruikte.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
ps. helaas heb ik mij niet aangemeld, er staat wel een kaartje op mijn blog
Daphne zei…
Oh joh, wat mooi.
Veel op te zien, maar niet te druk.
Kompleet af, hele mooie kaart.
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje en wat heb je mooie stempels gebruikt! Heel mooi zo alles tezamen! Groetjes Marijke
!neke zei…
Super gaaf met deze achtergrond !!!
groeten Ineke
Marfien zei…
Gaaf! wat een mooie kaart met deze stempels
deze is leuk geworden zo ! mooi al dat stempelwerk
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina
GerJanne zei…
Supermooi! Je hebt het prachtig samengesteld! EN die combinatie is mooi, he?
Ellen zei…
Heel mooi kaartje in de gevraagde kleuren…top!
Nelleke zei…
Wat mooi Nancy, prachtige achtergrond ook. Groetjes Nelleke
Mooi gedaan Nancy!! Een beetje mixed-media! Grappig dat we beide Moody Mauve kozen, ik koos Mossy Meadow erbij 🌺☕️
Nancy zei…
Hey Nancy,
Super mooie kaart heb je gemaakt met de kleuren van deze maand. Mooi gestempeld in combinatie met designpapier (denk ik)
En ja, dat was ik... grappig dat je het gehoord hebt, haha! Ik zat op mijn werk toen ze belden, ben even van mijn buro weggegaan om te kunnen praten... Heb het zelf nog niet herbeluisterd, hoop dat het ok was, haha!
Liefs,
Nancy
chantal zei…
Nog een late reactie voor KKT. Mooie kaart waar alles aan matcht
Liefs Chantal

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils