Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/29

 Hier ben ik weer met een donderdags kerstkaartje...

Deze week maakte ik een leuk funfoldkaartje,
ik zag het modelletje voorbijkomen op FB/You Tube
en wou het ook wel eens uitproberen.

Gebruikte materialen - alles van SU
CS Maudy Mauve en Basic White
DSP Fijne tijden (Iconic Celebrations)164193
Greetings of the Season dies 164112 en stempels 164325
Inkt Maudy Mauve
zilverlint 161633

Maakte je ook een kerstkaartje?
Dan kan je dit linken bij het blogbericht van 52 Weeks to Christmas.
Wil je nog deelnemen aan onze schetschallenge,
dan kan dit nog tot zondag 21 juli.
Volgende week start er dan een nieuwe maandchallenge.

Ik maakte dit kaartmodelletje nog eens met 'gewoon' dessinpapier,
je vindt het hier,
en daar vind je ook de link naar het filmpje op You Tube.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Reacties

wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details
groetjes ellen
dat is inderdaad een hele mooi fun fold kaart.
Angélique zei…
Een heel leuke kaart, leuk model Nancy.
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt Nancy.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Een leuke kaart in een tof modelletje.
Groetjes, Eri
Je@net zei…
Super leuk modelletje en een erg mooie kerstkaart, Nancy!
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart is het geworden.
Op deze manier toch weer iets speciaals.
Fijne dag,
Hetty
Femmy zei…
Een leuk modelletje Nancy, groetjes Femmy
Leuke funfoldkaart.
Liefs Annemarie en merit
!neke zei…
Wat een gaaf model !!!!
Heel mooi Nancy !
groeten Ineke
Wies zei…
Mooie kaart en ook een leuk model. Bedankt voor de link.
Marijke zei…
Een mooi kaartje met een heel mooi modelletje! Je gewone kaart ook erg leuk! Groetjes Marijke
marian zei…
Een prachtige funfoldkaart.
Groetjes van Marian.
Daphne zei…
Leuk, hier hou ik ook van, dat weet je vast wel.
Wat een lange waaier, dat is toch verrassend.
Heel mooi gemaakt, ik ben benieuwd naar de andere kaarten met dit model
Henriët zei…
Wat een leuke kaart. Zo dichtgeknoopt met het touwtje is het net een cadeautje.
Groetjes van Henriët
GerJanne zei…
Oh wat superleuk is dat! Heel gaaf modelletje en hee verrassend voor de ontvanger!
Een leuke funfold Nancy, ik houd wel van aparte modelletjes.
Lieve groetjes Miranda
Bernadet zei…
Geweldige kaart Nancy. Mooi papier, leuk modelletje.
En van harte proficiat met je verjaardag vandaag!
Epie zei…
Een hele mooie foldkaart Nancy , leuke kleuren
Fijne avond groeten Epie
Nancy zei…
Hey Nancy,
Nu pas tijd om een kerstkaartenrondje van vorige week te maken...
Wat een mooie vouwkaart laat je hier zien. Mooie kleurencombinatie ook...
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils