Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/30 - nieuwe challenge

 We zijn de laatste donderdag van juli,
bij 52 Weeks to Christmas start er dus weer een nieuwe challenge.

Ik mocht deze keer het thema kiezen,
en koos eens voor een bingo.
Je kan een rij, kolom of diagonaal kiezen
en de 3 onderwerpen gebruiken op je kaart.
Vergeet niet je keuze te vermelden als je je kaartje, vanaf morgen,
linkt in de nieuwe post op 52 Weeks to Christmas.



Dit is mijn kaartje:



Ik koos voor de 3de rij: rendier/hert - slee - goud
in combinatie met de 3de kolom:  en sterretje - label - goud

Bijna alle materialen zijn van SU, uit de nieuwe Online Only-release.
Het bedeltje met de hertenkop vond ik er wel leuk bij.

Vanaf morgen kan je je bingokerstkaartje hier linken,
er is natuurlijk ook een prijs voor de winnaar:


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Reacties

Nancy zei…
Hey Nancy,
Een nieuwe uitdaging en deze komt van jou zag ik... Moest even nadenken maar ik weet al wat ik ga maken... Nu nog tijd want we zitten nog aan zee en ik heb volgend weekend twee 'open-ateljeedagen'...
jouw kaart is erg mooi maar je had dan ook veel tijd om erover na te denken hé!
Ik reageerde ook nog op jouw kaart van vorige week, wegens tijdsgebrek kon ik niet vroeger...
Liefs,
Nancy
Angélique zei…
Een heel leuke kerstkaart, je hebt een gezellig hoekje in de hal (stel ik mij zo voor) gemaakt. Chic, wit en goudkleurig.
Een mooie combinatie van de bingo en het is een prachtige kaart.
Groetjes, Caroline
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaart is het geworden.
Het bedeltje past er zeker goed bij, geeft het gewoon weer iets extra's.
Fijne dag,
Hetty
Wat een prachtige kaart Nancy.
Heel leuk om deze opdracht te maken ....
Liefs Annemarie en Merit
Femmy zei…
Super is je kaart en leuke uitdaging, groetjes Femmy
Nicolette zei…
Heel mooi en het goud geeft een chique uitstraling.
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Hele mooie chique kerstkaart met een Franse tekst, leuk met de gouden accenten.
Groetjes,
Ansx
p.s. het hondje op mijn kaart is natuurlijk een puppy, ze worden ongeveer 70-80 cm hoog en wegen dan ca. 80 kg.
Epie zei…
Schitterende inspiratie bingkerstkaart Nancy , met leuke accenten
Groetjes Epie.......
Eri zei…
Een leuke en chique kaart heb je gemaakt, met leuke stansen en details.
Groetjes, Eri
!neke zei…
Heel mooi geworden Nancy !!!!!
groeten Ineke
marian zei…
Een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.
Marijke zei…
Een leuke uitdaging en je hebt er een mooi kaartje voor gemaakt! Leuk die schaatsen en mooi met al dat goud! Groetjes Marijke
Kaartenkraam zei…
Schitterende kaart, alles zo mooi gecombineerd.

groetjes van Ank
Margreet zei…
Wat een prachtige bingokaart heb je gemaakt. Heeft een chique uitstraling.
xxx Margreet
Het is een prachtige kerstkaart Nancy, heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt om bingo te krijgen. Je hebt een leuke bingokaart gemaakt.
Lieve groetjes Miranda
Jantine zei…
Heel mooie kaart, Nancy en een leuke bingokaart bedacht je voor ons.
Groetjes,
Jantine
GerJanne zei…
Heel mooie kaart is het! ik hoop mee te doen, leuk een bingokaart!
Wat een prachtige kaart Nancy hele mooie kleuren combinatie
die is leuk geworden zo, mooi gemaakt
grtjs,martina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils