An-Na Swap # 11 - opdracht 4


Vandaag vind je bij Angélique en mij de vierde post met dit swappakket:



Inhoud van het swappakket:

  • DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm
  • Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm
  • Cardstock A4 in de bijpassende kleuren: Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,
  • Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)
  • Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday
  • Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221) 
De opdracht voor deze maand:
Maak een rouwkaartje,
gebruik hierbij zeker het vellum en dessinpapier.


Gebruikt uit het pakket: 2 soorten dessinpapier, bedrukte vellum, cardstock, het twine
Andere materialen:
SU: inkt Pebbled Path en Gray Granite, Stippled Roses 162557
Tekststempel Marianne Design

Voor de achtergrond nam ik een stuk cardstock en stempelde daar wat takjes op
(ook aan de binnenkant van de kaart kwam een takje).
De Tekststempel is van Marianne Design.
Dit plakte ik op het vellum, en dit plakte ik dan op het Pebbled Pathcardstock.

Uit het dessinpapier knipte ik een roos die ik dan verhoogd opgeplakt heb, 
een strikje en een paar plakparels om het kaartje af te werken.

Toevallig dat ik nu 2 dagen naeen een blogpost doe met rouwkaartjes,
maar 2 heel verschillende soorten kaarten en technieken...

Ik ben heel benieuwd naar het kaartje van Angélique.
Jij ook?  Breng haar dan zeker ook een bezoekje!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  

Reacties

Eri zei…
Een heel mooie condoleancekaart met die gestempelde takken en de roos.
Groetjes, Eri
Angelique zei…
Mooie, stijlvolle condoleance kaart. Mooi het vellum als achtergrond. Ik had hetzelfde idee om een bloem uit te knippen maar uiteindelijk voor de hele kaart gegaan. Nog materiaal over dus ik denk dat ik dat nog wel ga doen.
Lieve groetjes Angélique
karin zei…
Mooi kaartje met het mooie papier, toch net iets anders dan wat Angelique heeft gemaakt.
Groetjes,
Karin
Angélique zei…
Een heel mooie kaart, stijlvol.
Marfien zei…
mooi kaartje, de rozen passen er goed bij
Nelleke zei…
Mooi om elkaar zo uit te dagen. En dat kan zeker ook met een rouwkaarten. Mooi geworden. Groetjes Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/4 Challenge Kerstballen