Fototutorial voor Pronty Crafts: cadeautasje

 Gisteren mocht ik weer een fototutorial plaatsen bij Pronty Crafts and Friends op Facebook.

Ik maakte een cadeautasje.


Hieronder zie je stap voor stap hoe ik dit gemaakt heb.



Ik startte met het overtekenen van het tasje op een vel cardstock.
Voor het tasje teken je telkens de buitenste lijnen van de vorm over
en ook de lijnen voor de vouwen van het tasje.
Daarna heb ik het tasje uitgeknipt.

Mask Stencil Pillow Box A4   470.806.052


Voor de decoratie van het tasje gebruikte ik een vel dessinpapier uit de Ronmantic Collectie.  
Het stencil is wat doorzichtig, dus je kan mooi uitozken welk deel van je papier je wil gebruikten,
voor de voorkant koos ik voor de mooie roos.

Pronty Crafts Papierset Romantic 21/21 cm     471.201.008


Ik bestempelde het handvat van het doosje met de barok-rubberstempel,
de achterkant van het handvat en de zijkanten van het doosje met de fantasy-tekststempel.

Rubber stempel Text Fantasy     497.003.009
Rubber Stempel Baroque     497.003.011


Het dessinpapier voor op de achterkant heb ik wat bewerkt
met de barokstempel en het retro mask stencil.

Rubber Stempel Baroque     497.003.011
Mask stencil Fantasy Retro A5     470.806.058


Hierop plakte ik nog wat decoratie,
een vlindertje en een roos (en vergat een foto te nemen).

Pronty Embellishments Birds A4     472.700.015
Pronty Paperart A4 Butterflies     472.700.020



En dan kon het opgeplakt worden op het tasje.


Op de voorkant ook nog een mooie tekststempel
en natuurlijk ook een papieren vlindertje.

Pronty Paperart A4 Butterflies     472.700.020
Rubber Stempel Life is a Journey     497.003.008


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Daphne zei…
Wauw, mooi hoor.
Heel erg leuk, dit mooie dp en het dan nog bewerken met een stencil.
Het is een heel leuk kadootje zo.
Caroline zei…
O wow, heel mooi! Ik heb die mal ook nog alleen zonder handvat.
Groetjes Caroline
!neke zei…
Super mooi !!!!!!
groeten Ineke
Angélique zei…
Wat een prachtige cadeauverpakking, heel mooi gemaakt. Je hebt de materialen uit verschillende lijnen goed met elkaar weten te combineren.
GerJanne zei…
prachtig Nancy! Altijd leuk zo'n stap voor stap bericht!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils