Leny 90 jaar

 Dat blogcontacten ook échte contacten en vriendschappen kunnen worden,
dat hoef ik jullie natuurlijk niet meer te vertellen...

Vandaag wordt Leny 90 jaar.
Leny kennen jullie vast nog van haar blog "Kersthobbies, vakanties en meer".

Ik maakte voor haar dit verjaardagskaartje,
lekker kleurrijk en met bloemen,
haar voortuintje is altijd een waar bloemenparadijsje vol kleur,
grote letters, goed leesbaar, ...
Ik hoop dat het kaartje goed aangekomen is, 
want met de post is het soms niet zo evident...


Gebruikte materialen van SU:
DSP Flowering Zinnias 
Notes of Nature dies 
Alphabet à la Mode 
Perennial Postage dies
Fantastische Felicitaties 
Cardstock en inkt: Blackberry Bliss
Plakparels uit Zinniacollectie
Voor de basis gebruikte ik een mal van ECD.

Dichtgevouwen kan het kaartje in een gewone A6-enveloppe verstuurd worden.


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes: 

      




Reacties

carla zei…
Een mooie verjaardagskaart voor de jarige Leny.
Ik hoop dat ze veel post heeft ontvangen.
Groetjes,
Carla
Eri zei…
Je hebt een prachtige kleurrijke kaart voor Leny gemaakt! Ik hoop ook dat ze verrast word met heel veel post!
Groetjes, Eri
Scraptastisch zei…
Gezellig voor Leny dat we uit blogland haar 90ste verjaardag speciaal maken met mooie kaartjes! Heel tof je kaart voor Leny die zo van bloemen houdt Nancy!
xx Gerie
Trijntje zei…
Wat een mooie gezellige kaart heb je voor Leny gemaakt. Heel mooi met de felle kleuren. Leuk dat we Leny niet vergeten Zijn. Groeten Trijntje.
Caroline zei…
Mooi kaartje voor de jarige Leny!
Groetjes Caroline
Nelleke zei…
Zo leuk hè wat contacten in blogland kunnen doen. Mooie kaart maakte je voor Leny, zo mooi dat ze in het zonnetje werd gezet. Groetjes Nelleke
GerJanne zei…
Wat een leuke en mooie kaart voor Leny! Ik denk dat ze een leuk stapeltje post uit Blogland heeft gekregen. Kwam al veel kaarten tegen....

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils