Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/10

 Ik heb vandaag nog een reminderkaartje voor de lopende challenge bij 52 Weeks to Christmas.

Tot zondag 24 maart kan je nog deelnemen
 met een kaartje gemaakt met (kleine) restjes papier én sneeuwvlokken.

Ik stanste restjes papier (Snowflakes,Splendor) van Stampin' Up met de Tailored Tag Punch
en plakte die op een A6-kaart. 



De tekststempel stanste ik ook uit met deze pons, rondom stempelde ik nog wat sneeuwvlokken (Sparkling Snowflakes)
en plakte die verhoogd op met een feestelijk lint er onder.
Net als vorige week mocht er nog een grote sneeuwvlok bij en een paar glimmende sequins
(alles Stampin' Up).

Veel plezier met de challenge !

Je kaartje met restjes en sneeuwvlokken kan je hier linken.
Je 'gewone' donderdagse kerstkaartje zien we graag bij het blogbericht van vandaag,
daar vind je de kerstkaartjes van Ingrid en Martina.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 

      






Reacties

Heel mooi vind ik je kaart en echt kkleine stukjes papier gebruikt.
Jantine zei…
Mooie kaart, Nancy. Dat is zo'n leuke vorm, die je hebt geponst!
Groetjes en fijne dag,
Jantine
wat een mooi kaartje met je restjes alles past mooi bij elkaar
groetjes ellen
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Zo'n mooi designpapier en zo leuk in deze vorm.
Ik las ergens dat je flink last hebt van je rug, heel veel sterkte en beterschap.
Fijne dag,
Hetty
Irene zei…
Héél apart en mooi!
XxIrene
Nicolette zei…
Wat leuk verzonnen zo.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Leuk om restjes sneeuwsterren papier te gebruiken, en in deze vorm te stansen. Het is een leuke kaart geworden.
Groeten, Eri
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie restjeskaart heb je gemaakt in deze leuke vorm,
ik heb hetzelfde probleem als jij, zo'n pijn in mijn rug, dat ik ook weinig aan de laptop zit,
Groetjes,
Ansx
Mooie voorbeeld kaart Nancy. Helaas heb ik geen echte restjes om een kaart mee te maken en kan hiermee niet meedoen. Is niet erg hoor. hahaha

Lieve groet, Petra
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje met deze restjes. Leuk gedaan met deze stans! Groetjes Marijke
Margreet zei…
Mooie restjeskaart!
xxx Margreet
Diny zei…
Leuk gedaan met de restjes Nancy....mooi kaartje!
Groetjes Diny
Heel mooi en wat een leuke vorm hebben de restjes.
Groetjes, Caroline
Caroline zei…
heel leuk kaartje Nancy!
Jouw kaartje viel van de week hier op de mat, heel leuk, dank je wel!
Groetjes Caroline
Je@net zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Daphne zei…
Leuk hoor, jouw kaart.
Mooie kleuren, Winterse kleuren vind ik dit.
Ik krijg zoveel inspiratie van de "restjes" challenge
GerJanne zei…
Heel mooie vormen op je kaart. Leuk puzzelen zo!
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een super leuke kaart is dit! Jij hebt wel héél veel sneeuwvlokken op je kaart gezet... Tof inspiratievoorbeeld en leuke stans gebruikt...
Liefs,
Nancy
Epie zei…
Prachtige voorbeeld Kerstkaart Nancy , mooi lint 🎀
Fijn weekend gewenst Epie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils