Elke donderdag een kerstkaartje # en Cheerful Sketches # 130 - Laatste reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminderpost voor de lopende challenge.
Ik had 2 winterse digi's,
dus ik kan mijn kaartjes ook gebruiken als inspiratie
voor de wekelijkse kerstkaartjes bij 52 Weeks to Christmas.


Ik mocht deze schattige digi van onze sponsor Polkadoodles inkleuren en maakte dit kaartje:


Gebruikte materialen:
Digi Pickles Hedgehog Snowy Birds van Polkadoodles
ingekleurd met alcoholmarkers
DSP: Let it Snow - Studio Light
Cirkelmal: Everyday Details SU
Tekststans en cirkel met boom: Gummiapan
Glittersequins: SU


***

En met mijn tweede digi, ook al zo'n lieverdje, van All Dressed Up maakte ik dit kaartje:


Gebruikte materialen:
Digi Penguin Fun van All Dressed Up
ingekleurd met alcoholmarkers
DS¨P Snowflake Splendor van SU
Tekststempel: Vintage Christmas van SU
uitgestanst met cirkelpons 1 1/4"
Nested Circles: Creative Craftlab van StudioLight
Groete sneeuwvlok en glimmende sequins: SU


Dit is de schets,
deelnemen kan nog tot 28 maart.
Veel plezier met de challenge !

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes: 

        

Reacties

Je@net zei…
Mooie winterse kerstkaarten heb je met de sketch gemaakt, Nancy!
wat een mooie kaartjes met de leuke sketch en de leuke stempels
groetjes ellen
Angélique zei…
Ze zijn allebei heel mooi Nancy.
Caroline zei…
wat ben jij goed in sketches verwerken, mooie kaarten, groetjes Caroline
Femmy zei…
Prachtige kaartjes Nancy, groetjes Femmy
Dat zijn twee mooie kerstkaarten geworden Nancy en je slaat meteen twee vliegen in één klap. Leuke afdrukjes heb je ingekleurd.
Lieve groetjes Miranda
Prachtig deze winterse kaartje!
marian zei…
Twee prachtige kerstkaarten met de digi's en de sketch.
groetjes van Marian.
!neke zei…
Heel mooi !!!!!
Mooi gekleurd !
groeten Ineke
Nicolette zei…
Wat zijn ze leuk Nancy.
Groetjes Nicolette
Marijke zei…
Dat zijn twee mooie kaartjes Nancy! Leuk gedaan zo met die sketch! Allebei zo verschillend! Groetjes Marijke
Suzan zei…
Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
Jantine zei…
Heel mooie kaarten, Nancy!
Groetjes
Jantine
joke zei…
Twee schitterende kaarten heb je gemaakt met de sketch en door het papier toch heel anders, mooi gekleurd.
Groetjes Joke
Eri zei…
Leuke kaart heb je gemmakt met deze digi,sketch en mooie tekst.
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Leuke kaartjes, de 1e met de tekst vind ik erg mooi!
Groetjes Caroline

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils