Cheerful Sketches : # 130 - reminderpost

Vandaag vind je bij Cheerful Sketches een tweede reminderpost voor de lopende challenge.
Ik mocht een digi van SheepSkiDesigns inkleuren
en maakte er dit kaartje mee:



Gebruikte materialen:
Digi Shopping in Yorkshire : SheepSkiDesigns
ingekleurd met alcoholmarkers
DSP Oh so Ombre: SU (ret.)
Deckled Circles: SU
labelpons: SU
Tekststempel:Vol Verrassingen SU


Je kan nog tot 28 maart deelnemen aan onze challenge.
Alle info vind je HIER.
Veel plezier met de challenge!


Zocht je mijn wekelijkse kerstkaartje?
Dat vind je hier.


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes: 

         

 

Reacties

Diny zei…
Ook dit is een prachtige kaart....mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Diny
Ellen zei…
Heel leuk Nancy en mooi gekleurd bij het papier…gave digi is dit maar ben erg benieuwd wie nou de paraplu vasthoudt haha. 😉☺️
Groetjes Ellen
Caroline zei…
Leuke kaart Nancy!
Groetjes Caroline
Wies zei…
Mooie reminder kaart voor de CS challenge. Leuke digi en mooie kleuren heb je gebruikt.
Angélique zei…
Een mooie voorbeeldkaart Nancy.
GerJanne zei…
Heel mooi rustig kaartje met deze sketch!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils