An-Na Swap #11 - opdracht 1

Deze maand starten Angélique en ik met een nieuw swappakket voor de komende 5 maanden,
het pakketje kon ik afgeven tijdens onze koffiedate op 14 februari...


Dit is de inhoud van het pakket: 

  •          DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm
         op de foto liggen de vellen van ons 2, zo zie je beide kanten van het papier ;-)
  •          Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm
  •          Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:
         Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,
  •          Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)
  •          Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday
  •      Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221) 
Opdracht voor vandaag:
Maak een kaartje voor een 'happy' iets
waarbij je zeker de stansmal en papier uit het pakket gebruikt.

Ik maakte dit verjaardagskaartje:


Ik stanste de basisvorm uit dubbelgevouwen cardstock, de mal ietsje over de rand gelegd,
zodat ik een dubbel kaartje had.
Ik gebruikte het cardstock Pool Party, de mal van Studio Light en de bijhorende bloemetjes,
het bloemetjesdessinpapier en ook een achterkantje in een bijpassende kleur voor de bloemen.
Daarnaast 3 plakpareltjes en 3stempels van de stempelset.

Aan de binnenkant heb ik nog een  leuke libel gestempeld.


Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Angélique.
Neem je ook een kijkje bij haar ?

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 

         

Reacties

Diny zei…
Prachtig kaartje Nancy....wat een leuk model stans is dat!
Groetjes Diny
karin zei…
Een mooi kaartje met deze prachtige materialen. Mooi effect de stempels op het dessinpapier.
Groetjes,
Karin
Schitterend kaartje met deze leuke stans!
Eri zei…
Je hebt een leuke kaart gemaakt met je mooi samen gestelde pakket!
Groetjes, Eri
Angélique zei…
Een heel mooie kaart, mooi pakket.
Angelique zei…
Hetis echt een mooi pakket met prachtig papier. Goed idee om de mal als basiskaart te gebruiken. We kozen beide dezelfde stempel maar in kleur en op dp gestempeld is wel heel erg mooi.
Lieve groetjes Angélique
das een toffe kaart. Zo mooi.
Wonderful creation
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
!neke zei…
Heel mooi geworden Nancy !!!
groeten Ineke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils