Elke donderdag een kerstkaartje # 2024/11

Vandaag 2 blogposts,
natuurlijk mijn donderdagse kerstkaartje,
en straks nog een reminderkaartje voor de challenge van Cheerful Sketches.

Ik heb vandaag nog een kaartje waarbij ik restjes papier (SU) gebruikt heb. 
Ik heb er strookjes van gesneden, 1 cm of anderhalve cm breed,
en met de strookjes een achtergrondpatroontje gemaakt.


Hierop een schattig plaatje, geprint van internet,
gemat op glanzend blauw papier.
Uit dat papier stanste ik ook 3 boompjes (Gummiapan),
eentje op de voorkant, twee aan de binnenkant,
en natuurlijk ook weer de grote sneeuwvlok.
Zo is dit kaartje ook een reminder voor onze lopende challenge.


Reageren zal waarschijnlijk pas zondag of maandag zijn
want vandaag start On Stage, een evenement voor Stampin' Up-demo's,
tot zaterdag kunnen we in Rotterdam kennismaken met mekaar, 
en krijgen we van alles te horen over de nieuwe producten, nieuwe kleuren, ...
met ook workshops en zo,
dus je weet waar ik ben de komende dagen...

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes: 

         


Reacties

Super leuuk kaartje, wens je geweldige dagen toe.
wat een mooi kaartje met je restjes wat een schattig plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen
Caroline zei…
een apart kaartje met die strookjes, heel lief konijntje erop, super, groetjes Caroline
Nicolette zei…
Leuke kaart en veel veel plezier Nancy.
Groetjes Nicolette
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart is het geworden, schattig plaatje !!
Heel veel plezier in Rotterdam.
Groetjes Hetty
Femmy zei…
Prachtige kaart Nancy, schattig konijntje en papier gebruik ook erg mooi, groetjes Femmy
Prachtig kaartje, heel veel plezier.
Liefs Annemarie en Merit
Diny zei…
Wat een mooie kaart met het leuke plaatje Nancy!
Heel veel plezier de komende dagen!
Groetjes Diny
Eri zei…
Een leuke kaart met al die mooi bij elkaar passende strookjes! Heel veel plezier op dat Event!
Groetjes, Eri
Een hele leuke kerstkaart met al die strookjes en dat plaatje vind ik allerliefst Nancy. Veel plezier bij Stampin' Up.
Lieve groetjes Miranda
Marijke zei…
Een mooi kaartje! jij hebt ook nog allemaal strookjes gebruikt! Heb ik ook nog gedaan! Spannende dagen voor je , veel plezier maar! Groetjes Marijke
Trijntje zei…
Wat een superleukeckaart met dit geweldig mooie plaatje. Groeten Trijntje
Angelique zei…
Hele leuke kaart met de reepjes dp en wat een lief plaatje. Geniet van de komende dagen.
lieve groetjes Angelique
Je@net zei…
Erg leuke kerstkaart met het lieve konijn, Nancy!
!neke zei…
Leuk Nancy met dat felle turquoise !
groeten Ineke
joke zei…
Schitterend kaartje, mooi dat glimmende papier erbij en de boompjes aan de binnenkant. Veel plezier het weekend.
Groetjes Joke
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een geweldig leuke kaart is dit! Mooie achtergrond en super lief plaatje er op...
Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
Liefs,
Nancy
Jantine zei…
Wat een leuke kaart, Nancy. Schattig plaatje!
Heel veel plezier bij On Stage deze dagen.
Groetjes
Jantine

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils