Kleurenkaartenteam # 2024/3 : Donkerpaars en kraft

Op deze laatste woensdag van de maand
is het weer Kleurenkaartenteamdag
in blogland in Vlaanderen en Nederland.

Bij het donkerpaars van vorige maand koos Nancy P. kraft als nieuwe kleur.

Voor dit kaartje heb ik nog eens mijn 'sjiekebak' gebruikt,
ik blijf het een leuke stans vinden, en waarom eens niet in het paars...
Het lichtste donkerpaars lijkt hier wel blauwig, het donkerste lijkt wel zwart op de foto,
en ook de sequiens zijn paars...
ik vind paars toch zo'n moeilijke kleur om op de foto te krijgen...

Gebruikte materialen:
CS Gorgeous Grape SU en kraft en donkerste paars merkloos
Gumball greetings stempels en stansen: SU (ret.)
Sequins : Craft Sensations

De inspiratiefoto :



Zin in een blogrondje Kleurenkaartenteam?
Alle adressen vind je bij Martina,
drijvende kracht achter deze maandelijkse uitdaging.
Zin om ook eens mee te doen? 
Volgende woensdag vind je bij Martina de oproep met de nieuwe  kleur die bij kraft komt,
en dan kan je je opgeven als deelnemer.
Zeker eens proberen, altijd leuk!

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes: 

        
      



Reacties

O die is super leuk Nancy!
Diny zei…
Wat een super kaartje Nancy....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
karin zei…
Haha, je sjikkebak 😀 zo leuk in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin
Marijke zei…
Wat een leuke kaart en wat een leuke stans is dit! Helemaal leuk hoor Nancy! Groetjes Marijke
!neke zei…
Deze is echt super gaaf !!!!!
groeten Ineke
Jantine zei…
Wat geweldig, zo'n kauwgomballenapparaat, Nancy! En inderdaad, waarom niet in het paars? Superleuk!
Groetjes
Jantine
Colien zei…
Leuke kaart is het geworden, mooi die dispenser!
Echt heel geslaagd in de KKT-kleurtjes van deze maand.
grtz Colien
Super leuke kaart met deze mooie stans.
Groetjes, Caroline
GerJanne zei…
Wat een ontzettend leuke kaart is dit!! Zo leuk bedacht. Ik vind hem helemaal geweldig!
Femminde zei…
Oh wow Nancy. Deze is zooo gaaf. Een kauwgomballenautomaat in KKT kleurtjes.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Nelleke zei…
Ik vind het echt een hele mooie kaart, gaaf hoe je die gemaakt hebt. Paars is een mooie kleur, heel mooi , maar ook in heel veel tinten, soms zelfs dat het blauw is. Maar jou missie is helemaal geslaagd. Groetjes Nelleke
Angélique zei…
Wat een gave kaart hebbje gemaakt, super!
Nancy zei…
Hey Nancy,
Oh, jij hebt een super toffe kaart gemaakt met het paars bij het kraft dat ik gekozen heb. Toffe mal, die kouwgombak. Leuk uitgewerkt!
Liefs,
Nancy
Ach, hoe leuk is dit geworden ! mooie kaartje, toffe stans, kan je alle kanten mee uit
fijn dat je er weer bij was deze maand, op naar de volgende
grtjs,martina
Marfien zei…
Een gaaf idee om deze stans weer eens te gebruiken, superleuke kaart
Dat is inderdaad een leuke stans, en een erg leuke kaart.
Zie er toch echt wel paars in hoor.
P.s, blogland reikt wat verder dan Vlaanderen en Nederland hoor, ik woon in Hongarije.
Groetjes Grietje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils