Droom groot

 Deze week maakte ik voor het eerst een shadowbox,
naar een voorbeeld in een catalogus van Stampin' Up.

Ik vond het zo leuk dat ik er nog eentje maakte,
nu met het mooie dessinpapier uit de Beautiful Butterfly-collectie van Pronty Crafts.



Een deel van de gebruikte materialen zie je op de foto hieronder,
zo handig die gelaserde vlindertjes...


Gebruikte materialen van Pronty Crafts:
Butterfly Deco Paper (21 x 21 cm)   471.201.011
Paper Butterflies A4   472.700.020
Quotes A4   472.700.019
Swirl Rubber Stempel   497.003.010
Andere:
Basismal shadowbox: ECD
Plakparels: SU

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 



Mijn laatste 3 kaartjes: 

         



Reacties

Irene zei…
Mooi! En nu maar hopen dat de dromen uitkomen!
XxIrene
Irene zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
carla zei…
Een hele mooie kaart.
Superleuk gedaan.
Groetjes,
Carla
Ellen zei…
Heel mooi gemaakt Nancy…dat de dromen maar uit mogen komen!
Groetjes Ellen
Super leuke vrolijke boxkaart!
Trudy zei…
Wat een super fleurige shadowbox heb je gemaakt! Heel mooi en kleurrijk!
Groetjes Trudy
Een mooie, kleurrijke shadowbox heb je gemaakt Nancy. Lief met de verschillende vlinders.
Lieve groetjes Miranda
Anoniem zei…
Een mooie, kleurrijke shadowbox heb je gemaakt Nancy. Lief met de verschillende vlinders.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)
GerJanne zei…
Prachtige shadowbox heb je gemaakt Nancy.
Super gaaf!
Daphne zei…
Mooi hoor.
Het is een klein lijstje met kunst erin, lijkt wel.
Wat een mooie sprekende kleuren heeft het "achtergrondje".
En die vlinders zijn inderdaad prachtig.

Via hier wel ik je heel erg beamen voor mijn verjaardag kaart.
Zo leuk, ik kreeg een hele stapel en ben erg lekker voor gaan zitten om alles rustig open te maken en te lezen. Het zijn kleine kadootjes, steeds als de envelop open gaat!
Bedankt!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils