Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/13 - Nieuwe challenge

 We zijn de laatste donderdag van april,
dus start er bij 52 Weeks to Christmas een nieuwe challenge!

Colien mocht het thema kiezen en ze wil 
kaartjes met "iets of iemand met een gewei".


Het moet niet altijd een rendier of eland zijn natuurlijk...
Waarom geen pinguïn met een feestgewei op ?

Gebruikte materialen:
DSP Pinguïn Playmates - SU (ret)
Pinguinpret en bijpassende pons - SU (ret.)
Label: Unbounded Love Dies - SU 163383
Radiating Stitches dies - SU 
Cirkel: Spotlight on Nature dies - SU 163580

Ook zin om mee te doen met onze maandchallenge?
Vanaf morgen kan je je kaartje (met een gewei) linken in het nieuwe bericht.
Deelnemen kan tot de zondag voor de laatste donderdag, tot 21 april dus.

Inspiratie van onze gastdesigners en het team van 52 Weeks to Christmas vind je hier.
Hier kan je ook je 'gewone' donderdagse kerstkaartje linken.
Altijd leuk om wekelijks die variatie aan kerstkaartjes te zien!

En de top 3 van Marijkes challenge met restjes papier en sneeuwvlokken :

1. Joke (2)
2.Anita (12)
3.Angelique (23)

Tof al die manieren van restjesverwerking die we voorbij zagen komen!

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes: 

        
        


Reacties

Wat een leuk kaartje ze zien er super schattig uit met hun gewei.
Je@net zei…
Wat een leuk en vrolijk kerstkaartje is het zo geworden!
wat een mooi kaartje met de schattige pinguintjes
groetjes ellen
Caroline zei…
schitterend gedaan met die pinguins ze blijven leuk. Leuke rouwkaart ook
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Hele mooie kaart en wat een leuk plaatje.
Groetjes Nicolette
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een toffe voorbeeldkaart heb je gemaakt!
Ik moet eens goed nadenken hoe ik het ga aanpakken... haha!
Liefs,
Nancy
Marijke zei…
Een leuk kaartje met die pinguïns! Leuk gedaan om ze een gewei op te zetten! Helemaal leuk! Groetjes Marijke
marian zei…
Een gezellige kerstkaart met de pinguïns.
Gezellige paasdagen en groetjes van Marian.
Eri zei…
Leuke kaart, die pinguïns staan het gewei ook goed!
Groetjes, Eri
wat zijn ze super leuke deze zeldzame pinguins met gewei...
Heb ook nog wat papier liggen dus weer maar eens gaan knippen.
Liefs annemarie en merit
Angélique zei…
Een heel leuke kaart met die lieve pinguïns.
Diny zei…
Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Nancy....de pinguïns blijven mooi! Groetjes Diny
Wies zei…
Leuke voorbeeldkaart voor 52 WTC met de pinguïns en hun gewei en de andere pinguïn.
!neke zei…
Helemaal leuk met die olijke "tweeling ".
groeten Ineke
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart met de grappige pinguïns, ze zijn al helemaal klaar voor de kerst ...
Groetjes Hetty
GerJanne zei…
heel erg leuk! Schreef ik net bij Colien dat ik nog ergens een pinguïn heb met een gewei. Hoe toevallig!
Femmy zei…
Super je kaart Nancy, groetjes Femmy
Jantine zei…
Geweldig, deze pinguïns, Nancy. Nu ik je kaart zie denk ik: die stempelset heb ik ook, dus ik had ipv een uil ook een pinguïn met een gewei kunnen doen...Wie weet voor de komende weken :-)
Heel vrolijk kaartje maakte je.
Groetjes
Jantine
joke zei…
Wat leuk deze pinguins met gewei, schitterend vrolijk kaartje in deze kleuren.
Groetjes Joke
Een leuke kerstkaart met die vrolijke pinguïns Nancy.
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils