Vive la Vie

Vandaag is Suzan jarig, mijn teammaatje bij 52 Weeks to Christmas.  Zij gebruikt bij haar kaarten meestal materialen van Marianne Design.  Daar ben ik voor dit kaartje ook mee aan de slag gegaan.  Basis was een schets bij Club Cards en More.  Bij het zoeken naar een leuk rechthoekig plaatje kwam ik dit tegen, al wat ouder, maar zo leuk, en tof in combinatie met het blokje dessinpapier.  Ik vond zelfs rood papier in dezelfde tint, toch nog wat feestelijker dan een gewone witte basiskaart...


Gebruikte materialen: 
van Marianne Design:
DP Twinset & pearls - PK9110
Borderrand: CR1330
Bloem: LR0472
Tab: COL1314
Vive la Vie: CR1325
Knipvel Twinset & Pearls EKW1224
Parelvlinders: CA3117
Brad: DécoTime

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
zeker met de langzame 'publiceren'-knop van Blogger!
Ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Marianne Design Kreadiva's: # 42
2 Sisters on the Blog: # 11

Reacties

Sarah zei…
Dat is een mooie kaart voor Suzan.
Je kaartjes van gisteren is ook tof. Mooie kleurtjes. X
Valerija zei…
Lovely card with great details. I love it!
Valerija xx
Mariken zei…
Gezellig kaartje voor de jarige Suzan! Zo tof om veel post te krijgen! Fijne dag!
Colien zei…
Suzan kan mooie kaarten verwachten vandaag, dit is er eentje van!
grtz.Colien
Eri zei…
Leuke kaart heb je voor Suzan gemaakt!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Mooi kaartje voor Suzan en heel attent om zo veel MD spulletjes te gebruiken!
xxx Margreet
Enny zei…
Een heel mooie kaart, mooi papier en versieringen, daar zal Suzan blij mee zijn ! Groetjes, Enny
Nicolette zei…
Mooie kaart voor de jarige Suzan. Lijkt mij wel vintage genoeg om mee te doen bij 2Sisters....
Groetjes Nicolette
Heel mooie verjaardag kaart Nancy !
Groetjes Doris
Monique zei…
Hoi Nancy, wat heb je een prachtige stijlvolle kaart voor Suzan gemaakt. Ook je andere 2 verjaardagskaarten zijn heel leuk geworden. Gelukkig lees ik bij jou dat ook jouw publicerenknop heel traag is. Dat maakt het er niet leuker op. Maar het ligt dan gelukkig niet aan mijn laptop.
Lieve groetjes, Monique
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
wat heb je een prachtige kaart voor Suzan gemaakt, ik vind het plaatje ook erg leuk,
groetjes,
Ans
p.s. wij reden gisteren via België (Antwerpen) naar Terneuzen en wat hadden we slecht weer op de terug weg..
Marijke zei…
Een mooi kaartje heb je gemaakt. Mooie kleurtjes en mooi plaatje. Groetjes Marijke.
Jantine zei…
Heel mooie kaart voor, Suzan!
Groetjes,
Jantine
Je@net zei…
Erg leuke kaart heb je voor Suzan gemaakt, Nancy!
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt voor Suzan
Leuk met al het papier zo mooi op kleur
Groetjes van Hetty
Caroline zei…
Mooie kaart. Mooie combinatie van materialen!
Groetjes Caroline
karin zei…
Mooie combinatie van kleuren en plaatje en de 'petits points ':)
groetjes,
Karin
Ant zei…
Mooi kaartje gemaakt voor Suzan, en ook nog in haar favoriete materialen van MD.
Hermien zei…
een mooi kaartje in stijl nancy.

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Mooie kaart voor Suzan! Prachtig plaatje ook! EN die verzendknop maakt me niet uit hoor, ik ga intussen gewoon een ander blog bezoeken en dan komt het goed, hoor!
Groetjes,GerJanne
Nicolette zei…
Leuk dat je meedoet!
Caroline zei…
Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils