Oef!

Nooit gedacht vorig weekend dat ik de hele challengeweek van Bugaboo zou kunnen 'overleven' !  Ik had een drukke week, maar die Bugabootjes zijn zoooo leuk, de challenges zoooo tof, dus vermoeidheid 's avonds wat proberen overwinnen met wat ontspannend kleurwerk.  Ik had in het weekend al een aantal digi's geprint op verschillende formaten, dat was handig, had ik maar uit te kiezen.  Kleuren deed ik nog niet, ik wachtte liever de opdrachten af.
En een schets is natuurlijk altijd een handige basis om van uit te gaan...

Vandaag hadden wij personeelsbijeenkomst (voorzien tot kwart over 12, uitgelopen tot 13 u...).  Daarna gingen we met een aantal collega's eten, een collega uitzwaaien die vertrekt naar een andere job.   Ik was pas na drieën thuis.  Eerst nog een paar dingen klaargelegd om mee te nemen naar Holland, en dan toch maar even gekeken wat de Bugaboo-opdracht was.  Zou ik?  Wel ja, waarom niet?  En ja, net op tijd af.  Snel een paar foto's genomen en dan op weg...



Ik dacht dat sprinkles glitter was, vandaar het glitterpapier en de glitterstift, maar nu net even de vertaling opgezocht: hagelslag...  Niet op de digi, maar de cupcakejes op het dessinpapier zijn bestrooid met gekleurde hagelslag... oef... ;-)

Gebruikte materialen:
Digi Birthday Penguin Cake: Bugaboo Stamps
ingekleurd met Twinmarkers
Oranje: Spectrum Noir Sparklemarker
DP met kleine glitter: DécoTime
Glitterpapier: Luxury Cardstock: Colours Unlimited
Ovale mallen: Marianne Design CR1333

Hier zie je ze alle 7 samen, toffe, gevarieerde verjaardagskaartenoogst toch?



Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!
Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Catch the Bug: Day 7
Cheerful sketches Challenges
Bugaboo Crafting Circle: # 12




Reacties

Valerija zei…
Fab card again.
Valerija xx
GerJanne zei…
Ik vind het knap van je! Het lukte mij alleen omdat ik deze week vrij was na maandag, maar dat het jou in je drukke week gelukt is....petje af! Deze is ook weer heel erg gaaf!
Nogmaals en heel fijn weekend!!
Eri zei…
Knap gedaan, om elke dag aan de opdracht mee te doen! En het is een superleuke serie geworden!
Geniet van je weekend in Nederland!
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
knap dat je ze allemaal kon maken, ook deze is weer super!
geniet van je weekend Nederland,
groetjes,
Ans
Hermien zei…
een vrolijk verjaardagskaartje Nancy, en de hele reeks bij elkaar is helemaal leuk om te zien. Fijn weekend in Nederland.

Groetjes Hermien
Monique zei…
Top Nancy! Ik doe het je niet na. Ook deze is weer supermooi!
Geniet dit weekend in ons koude kikkerlandje!
Liefs Monique
Stephanie zei…
This is adorable, thanks for playing along with us during our Birthday Celebration at Catch The Bug.
Lisa Lynn zei…
Your card is adorable. Just love your papers. Thanks for joining in the Bugaboo 8th Birthday Friday Freebie with Color and Sprinkle Challenge, Lisa Lynn DT.
Ant zei…
Zijn allemaal leuke en vrolijke kaarten geworden.
En elke dag een kaart... knap hoor.
Je@net zei…
Goed bezig, Nancy. En alweer een super leuke kaart erbij. Wat een feestelijk gezicht al die mooie verjaardagskaarten bij elkaar!
Danielle zei…
Wat een leuke serie zo allemaal bij elkaar! Heel vrolijk geheel!
Margreet zei…
Wat gaaf dat het je gelukt is, Nancy...enne...ik ging ook van glitters uit en niet van hagelslag.
Het is een leukerd geworden en bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
Veel plezier in Nederland.
xxx Margreet
Sarah zei…
Hard gewerkt!!! Deze is heel mooi!
Fijn weekend!
leuke kaart gemaakt,heb je weer mooi een voorraadje.
fijn weekeind.
groetjes Marjan.
Bernadet zei…
Supermooie kaart Nancy.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
Ik zit altijd vol bewondering naar al je mooie kaarten te kijken als je weer met de Bugaboo week meedoet, zo leuk elke keer weer! Missie deze keer ook weer buitengewoon geslaagd! Groetjes Petra
Joanne kramer zei…
Dat heb je heel knap gedaan. Wat een werk, maar een geweldig resultaat! Je kaart met de sketch van Cheerful sketches is ook heel mooi. dankjewel voor je deelname! groetjes Joanne
franicsa zei…
Wat een toffe verzamling kaarten heb je gemaakt .
Die met de monsters vond men zoon het mooiste ;-)

Vele groeten ,
Francisca
Enny zei…
Wauw zeg, knap gedaan ! Heel mooie kaarten, en dat ondanks je drukke week ! Groetjes, Enny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils