Happy Birthday

Veel verjaardagskaartjes te maken deze maand...  Even in mijn Stampin'Upmaterialen zitten kijken om zo eens wat anders te maken.
Ik zag een leuke schets voorbijkomen, de challenge is al voorbij maar de schets blijft tof natuurlijk...



De foto is 's avonds genomen met lamplicht, het lichtblauw is fletser dan in werkelijkheid, het wit lijkt hier wel roze...  Maar de kaart moest dringend gepost worden...

Gebruikte materialen:
Stampin' Up:
Happy: Hello You Thinlits
Sterbloemetjes: Blossom Builder Punch
Bloemen: Succulent Framelits dies
Embossingfolder: Petal Burst
DP : Color Theory Designer Series
Cardstock: Soft Sky , white & Powder Pink
Andere:
Birthday en parelbloem: AliExpress
Brads en donkerblauwe basiskaart: Action
Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel voor je reactie,
ik lees de berichtjes altijd met héél veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Color Throwdown: # ctd475: Navy, Aqua & Pink


Reacties

Margreet zei…
Inderdaad weer eens een heel ander kaartje dan anders, maar ik vind het wel een toppertje, Nancy! Je hebt mooie spulletjes gebruikt. Fijn weekend!
xxx Margreet
Sarah zei…
Heel mooi! Zo' n kaartjes gaan je ook wel af! Die Happy van Su is een leukerd, vind ik ook! X
Petra L zei…
Mooi Nancy, prachtige kaart.

Lieve groet,Petra
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy!
Caroline zei…
Heel leuk gedaan Nancy. Maar zijn de kleuren op de foto ook zo in het echt? Ik zie dat je met een color challenge meedoet waar andere kleuren gevraagd worden lijkt het wel. Geen kritiek hoor want hij is superleuk maar gewoon een vraagje.
Groetjes Caroline
Eri zei…
Het is een leuke kaart geworden Nancy! Fijn weekend!
Groetjes, Eri
Lia zei…
Leuke kaart Nancy met mooie kleuren!
Lia xx
Monique zei…
Prachtige kaart Nancy, hij spettert van het scherm af. Maar volgens mij klopt hij niet bij de kleurenchallenge die erbij staat. Maar verder super gedaan!
Liefs Monique
Valerija zei…
Such a beautiful card! I love the design!
Have a wonderful day my friend.
Valerija xx
Colien zei…
Mooie, fleurige kaart!
grtz.Colien
Jantine zei…
Leuke verjaardagskaart,Nancy!
Groetjes,
Jantine
Marjan zei…
Mooie kaart in prachtige kleuren!
karin zei…
Een leuke sketch, prachtige kleuren en een mooie bloem, kortom een pracht van een kaart.
groetjes,
Karin
Ans Gilbert zei…
Ik zie ook zalm kleuren en zwart, moeilijk om foto's te maken bij lamplicht.Het is een mooie kaart geworden, leuk hoe je alles bij elkaar hebt gezocht.
groetjes
Ans
Mariken zei…
Hele mooie kaart, en die stans blijft een hele gave! Gezellige zaterdagavond!
Gina zei…
Leuk kaartje Nancy ! Ik hou hier wel van ! Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Wat een prachtige kaart is dit. Ik sla vaak sketches op om ze later te gebruiken. Je kunt ook niet aan alle challenges mee doen, toch?
Groetjes,
GerJanne
Hetty zei…
Mooie kaart.
Jammer van de kleuren,maar we kunnen niet altijd zonneschijn buiten hebben ...
Groetjes Hetty
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, ja, met dat donker weer is fotograferen niet makkelijk. Groetjes, Enny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils