Kleurenkaartenteam 2018: eerste schakel: zilver + donkerblauw

Laatste woensdag van de maand, kleurenkaartenteamdag dus...
Vorige maand koos Colien zilver bij rood, voor deze maand mocht ik de nieuwe kleur bij zilver kiezen en ik vond donkerblauw en zilver wel een mooie combinatie.  We zaten toen nog volop in de periode van de feestdagen en ik zag onmiddellijk al een en ander voor me, zilveren sterren met embossing op een blauwe hemel, ...
Maar ondertussen  zijn we wat weg van de feestdagen en had ik wel zin om iets totaal anders te maken, hoewel ik bij mijn idee van embossen bleef.



De stempel van het meisje kocht ik onlangs, ik vond het zo'n mooie stempel, wel tof voor een zomaarkaartje of als opkikkertje met een mooie tekststempel erbij... Zo gezegd, zo gedaan dus.  Eens een ander dan anders opkikkerkaartje!

Gebruikte materialen:
Windy Day: stempel Katzelkraft
Tekststempel : Eline's Mindfulness - Marianne Design EC0163
Versamark en Zilver Izink embossingpoeder
Rechthoekige mal met stiksteekjes: Crealies
Cardstock: Stampin' UP

Ik ben heel benieuwd hoe blogland er vandaag in zilver en donkerblauw uit zal zien! 
Jij ook? 
Alle deelnemers vind je hier.  Breng je iedereen een bezoekje?


Fijn dat je langskwam,
dankjewel voor je reactie,
ik lees die altijd met veel plezier! 

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Wat een leuk stempeltje....past ook heel goed bij het weer van de latste weken.

Fijne dag liefs Annemarie en Merit
Sarah zei…
Past helemaal bij de tijd van het jaar! Leuk gedaan! Toffe tekst en stempel.
Mariken zei…
Een kaartje, passend bij vandaag. Wind en regen...Wat een leuke stempels is dit, ik heb ‘m nog nooit gezien. Tof gedaan!
Gezellige dag!
Gina zei…
Kunstig stempeltje van het meisje. Lijkt mij een moeilijke kaart met die embossing. Het is je prima gelukt! Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Heel mooie stempel en je kaart is prachtig! Goed idee om met zilver te embossen. Dat had ik ook kunnen doen...
Je hebt een mooie combinatie gekozen. Heel chique.
groetjes,
GerJanne
Colien zei…
Wat een gaaf kaartje! Toffe stempel, leuk effect om het met zilver te embossen. Je gekozen kleurtjes doen het goed, leuk om al die verschillende creaties te zien...
grtz.Colien
lenywim35 zei…
Nou het is glanzend blauw Nancy. Was heel goed gekozen. Prachtig.

Hoop nl dat het buiten ook helpt.
We verlangen naar blauwe luchten. Liever vrieskoud dan maar. En dan naar het voorjaar.
groetjes leny
Hetty P. zei…
Wauw, wat een mooie kaart.
Het moest ook echt zo zijn met de wind buiten ...
Hele gave stempel
Groetjes Hetty
Veerle zei…
Het is inderdaad een mooie combi Nancy en ik moest ook onmiddellijk aan embossing poeder denken. Heb ook de daad bij de gedachte gevoerd hoor ha ha. Je hebt er een hele toffe kaart mee gemaakt. Groetjes, veerle
Ellen zei…
Mooie keuze hoor, donkerblauw bij zilver. En wat een gaaf stempel heb jij gebruikt! Enig dit meisje met paraplu. Tekst is zeker perfect voor een ‘zo maar’ kaartje. Fijne dag!
Je@net zei…
Gave stempel en wat een super leuke kaart heb je ermee gemaakt, Nancy!
Eri zei…
Leuk, en wat een mooie tekst!
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Tof stempel, leuk gedaan met het embossen in zilver
zo mooi door zijn eenvoud! grt, Petra
karin zei…
Grappige stempel Nancy. Typisch een kaartje voor het weer van vandaag : regen en wind.
Mooi gemaakt.
groetjes,
Karin
Jantine zei…
Hartstikke leuke kaart, Nancy. Gaaf stempel!
Bedankt voor je keuze voor het mooie donkerblauw bij zilver.
Groetjes,
Jantine
Margreet zei…
Wat een geweldig leuke stempel, Nancy, en die tekst erbij is super!
Gaaf kaartje!
xxx Margreet
Rosina zei…
Heel leuk dit kaartje Nancy, leuke stempel...zo zag het er vorige week uit met die heftige storm...
Mooi met gedaan in die heatembossing...

groetjes Rosina
!neke zei…
Zeker een gave stempel !
Je hebt er een mooi geheel van gemaakt !
Caroline zei…
heel apart heel leuk gedaan
groetjes Caroline
Valerija zei…
This is beautiful Nancy.
Valerija xx
Hermien zei…
Ik heb dit stempeltje al eens ergens voorbij zien komen en was er ook gelijk weg van. Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt dat embossen geeft een heel mooi effect.

Groetjes Hermien
Petra L zei…
Wat een mooie winderige stempel Nancy. Vind 'm prachtig en je kaart is ook prachtig.

Lieve groet, Petra
Caroline zei…
Leuke stempel! Het is een heel leuk kaartje in deze kleuren.
Groetjes Caroline
gerrie zei…

Erg leuk gedaan, en een cute stempel.
een geweldige stempel is dit ! mooi gemaakt,
bedankt voor je kleurenkeuze, heeft veel succes zoals je ziet, lekker veel deelnemers =)
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina
x
Judith zei…
Gaaf geworden en die stempel is ook erg leuk!
Groetjes van Judith
chantal zei…
Superleuk kaart en prachtige stempel

liefs Chantal
Ans S. zei…
Prachtige kaart heb je met deze leuke stempel gemaakt.

Groetjes Ans
Larissa zei…
Heel mooi gemaakt! Past goed bij het weer van vandaag.
Mooie stempel!
Grietje zei…
Wat een leuke stempel ja. Past goed bij het weerbeeld van vandaag brrr.

Groetjes Grietje
Marijke zei…
Het was een mooie combinatie Nancy goed gekozen! Je kaartje is leuk, een stempel die wel bij het weer van vandaag past!! Maar hij is wel erg leuk, trouwens de tekst is ook mooi. Helemaal top dus! Groetjes Marijke.
Ant zei…
Bedankt voor de leuke kleurencombi, volgens mij vond iedereen het een goede keuze zo te lezen.
Je hebt er zelf ook een hele mooie kaart mee gemaakt.
Fijne avond.
Angelique zei…
Hele mooie kaart en wat een leuke stempel, past perfect in deze maand. Bah wat een regen hebben we al gehad. De kleurencombinatie was een treffer. Fijn dat je je ondertussen weer wat beter voelt, je hebt het flink te pakken gehad.
lieve groetjes Angelique
Nancy zei…
Hey Nancy,

Als bedenker van deze toffe kleurencombo, moest je natuurlijk uitpakken met een specialleke... En dat is het zeker geworden! Tof, jouw kaart!!
Dankjewel ook voor de leuke combinatie, ik heb er goed m'n ding mee kunnen doen...

Liefs,
Nancy
Creatiels zei…
leuk stempeltje, erg tepasselijke vandaag
mooi kartje is het geworden.
groetjes
Els
Nelleke zei…
Mooi dat je afgeweken bent van het traditionele kerst kaartje. Leuke uitvoering en een prachtige combinatie. Ik zag ook je kaart van vandaag
, wat mooi is die. Ik vind het niet erg hoor dat je wit gebruikt hebt. Vind het niet storend. Groetjes, Nelleke
Crealientje zei…
Hele leuke kaart!
Met prachtige stempels.
Tekst is super.
Lieve groetjes Crealientje.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils