Alle kleuren van de regenboog...

Ook al had ik jongens, toch galmden de liedjes van K3 hier vroeger héél vaak door het huis!  Toen onze jongste in 2001 bij ons kwam wonen was hij 21 maanden.  Tussen de hal en de living hebben wij een glazen deur, gevaarlijk voor zo'n ukkepuk om er niet op te letten en er tegen te lopen natuurlijk.  Dé oplossing was om er een poster op te hangen.  En dat werd er eentje met de meisjes van K3, en wat kregen Karen, Kathleen en Karen vaak kusjes als hij er voorbijkwam (mag ik nu niet meer naar verwijzen hoor...) !
Een van de liedjes die hier dan vaak speelden was dat van 'Alle kleuren van de regenboog'...  Daar moest ik onmiddellijk aan terugdenken toen ik de challenge bij Crazy for Cas zag...

En omdat het zo'n leuke herinneringen opriep én omdat ik CAS-kaartjes héél mooi vind (zolang ik ze niet zelf hoef te maken...) wou ik toch aan deze challenge meedoen!


Het stempelen van de stroken in de verschillende kleuren vond ik niet zo makkelijk, tot ik doorhad dat het makkelijker was om mijn papier telkens te  verschuiven op mijn stampingtool ipv de clingstempel iedere keer te verplakken.  Zo bleven de strookjes op dezelfde hoogte en mooi 'evenwijdig'...


Nu vrees ik dat dit dus toch niet echt een CAS-kaart is, er moet 30 % witruimte zijn...  De stroken zijn redelijk groot, maar doordat het kaartje naar Nederland verstuurd moet worden heb ik de kaart op een standaard-postformaat gemaakt, 10,5/21, dan kan het met één internationale zegel verstuurd worden ipv 3...  Ik hoor het wel of het kaartje goed- of afgekeurd wordt voor de CAS-challenge...

Gebruikte materialen:
Inkt Stampin' Up:
Real Red, Peekaboo Peach, So Saffron,
Wild Wasabi en Marina Mist
Inkt Memento:
Paris Dusk en Lilac Posies
Strookstempel: Work of Art - SU
Birthdaystempel: Celebrate Today: SU
Stansmal Happy: Hello You Thinlits - SU
Iridescent Sequins: SU

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Welkom ook aan Syl, Grietje en Bernadet,
leuk dat jullie ook mijn blog gaan volgen!

Ik probeer vanavond een blogrondje te doen, en zeker ook morgen want dan is het weer (kerstkaartjes)donderdag...  Dan start ik de dag gewoonlijk met bloggen op de bus naar het werk...
Vandaag  nog heel wat strijk- en plooiwerk en ook nog de kerstboom van zijn/haar versiering ontdoen... Ik was dit zondag van plan maar zaterdagavond zijn we beginnen puzzelen aan een WasGijpuzzel en daar zijn we tot zondag in de late namiddag aan bezig geweest, samen met mijn pa... Bij computeren verlies je de tijd vaak uit het oog, maar hier is dat bij puzzelen zeker zo...  Maar het was heel leuk met zijn drieën samen!


Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
Crazy for Cas: # 2 - Alle kleuren van de regenboog
Seize the Birthday
Crafting from the Heart: # 189
Atlantic Heart Challenges: # 246
Brown Sugar Challenge: # 274 - Birthday

Reacties

Petra L zei…
Ik vind je kaart heel erg mooi. Hier hou ik wel van, ook omdat je jezelf uit hebt gedaagd eens iets anders te maken dan we van je gewend zijn. Hij is gelukt! Mooi :-)

Lieve groet, Petra
Margreet zei…
Of hij door de CAS commissie komt, weet ik ook niet, Nancy, maar ik vind hem in ieder geval mooi.
Gezellig om met z'n 3en te puzzelen. Ik hou er ook van, maar heb er 'geen tijd' meer voor.
xxx Margreet
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy.
Ook de herinnering is super mooi!
carla zei…
Een kaart waarvan je happy wordt met al die kleurtjes.
Een leuk idee en zeer mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla
Mariken zei…
Heel erg leuk, die regenboog met de zwarte happy erop. Mooi contrast!
!neke zei…
Super mooie kaart !!!!!!
Ans Gilbert zei…
Ja, perfect gestempeld echt een leuke kaart Nancy, grappig dat K3 verhaal,
groetjes
Ans
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy.
En hier nog een groot WASGIJ fan, zo leuk om te doen!
Valerija zei…
Such a beautiful CAS card.
Valerija xx
Tina Z. zei…
amazing card, I love colours and thank you for your card which arrived today!
hugs xx
Wat leuk dat we je mooie herinneringen hebben kunnen laten herbeleven. Je kaart is zo CAS als maar zijn kan hoor, helemaal goedgekeurd en helemaal leuk om naar te kijken. Leuk dat je mee doet met Crazy for CAS
karin zei…
Leuk kaartje met de kleurtjes van de regenboog.
groetjes,
Karin
Caroline zei…
Toch is het een superleuk kaartje hoor Nancy! En wat een leuk verhaal over de K3 meisjes haha.
Groetjes Caroline
Een hele leuke Caskaart is het geworden Nancy!
Groetjes Anita
Danielle zei…
Mooi gedaan, deze cas kaart!! Knap gestempeld. En je hebt lekker lang van je kerstboom kunnen genieten door het puzzelen ;-)
Hermien zei…
Een prachtig kaartje Nancy ik vind hem CAS genoeg maar wie ben ik hé? En zo gezellig puzzelen met z'n drieën dat is toch genieten.

Groetjes Hermien
Hetty P. zei…
Wat een super leuke kaart.
Ook in dit jongenshuishouden zijn er aardig wat K3 liedjes door het huis gegalmd, heerlijk toch.
Groetjes van Hetty
Eri zei…
Prachtig deze regenboog kaart! Wat een stempel al niet teweeg kan brengen. Leuk die herinneringen van vroeger.
Groetjes, Eri
Gina zei…
Ik vind 'm super CAS ! Heel leuk met die kleurenstrookjes ! Leuk ook die anekdotes van vroeger. En het puzzelweekend met je pa lijkt ook leuk geworden. Ik moet mijn kerstboom ook nog afbreken. Zal voor morgen zijn. Vorig weekend ook te druk gehad. Morgen een dagje verlof genomen :) Groetjes, Gina
Ant zei…
Mooie kaart en het zijn in ieder geval, Alle kleuren van de regenboog. :)
Diana zei…
Ik lees 1 regel van je blog en het liedje zit alweer in mijn hoofd, bedankt he hahahaha. Prachtige kaart weer!!

X
Diana
Click for my blog
Wat een gezellige, vrolijke, regenboog kleurrijke kaart Nancy.
Ik vind hem echt een plaatje.
Fijne avond.

liefs Kim
Nicolette zei…
Wat een leuk verhaal van K3. Ik heb ook 2 jongens, maar de cd werden hier ook wel gedraaid hoor. Mooie kaart.
Groetjes Nicolette
ik vind het een prima geslaagde cas kaart hoor! Hoezo vind je dat niet leuk om zelf te maken, deze heb je super gedaan. Ja gezellig met z'n allen puzzelen, heb toevallig ook 2 legpuzzels van 1000 stukjes in de kerstvakantie gedaan, maar nog nooit een wasgij ontrafeld.... grt, Petra
het is niet dat ik het niet leuk vind hoor Petra, maar ik vind het gewoon supermoeilijk om een mooie CAS-kaart te maken... Wat dan in mijn papiermand arriveert...
Renate zei…
Ohw, nee... Nu moet ik dadelijk gaan slapen het het liedje van K3 in mijn hoofd. De liedjes van deze dames zijn altijd zo lekker vrolijk, net zolas je kaartje. Ook ik heb wel moeite met het maken van CAS kaartjes, ik vind het heel knap van je dat je je er toch aan hebt gewaagd. Met succes.
In december zijn Patrick en ik veel vrij geweest (dagen op maken), en tijdens onze vakantie heeft er continu een WasGij puzzel op de tafel gelegen. Ze blijven leuk.

-xies- Renate.
Colien zei…
Heel leuk kaartje, mooi! En ook hier het liedje van K3 in mijn hoofd ;)
grtz.Colien
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
ik vind je kaart geweldig. Goed bedacht. EN wat een enig verhaal over K3. Ik had natuurlijk meisjes en jongens en de jongens vonden het echt niks (zeiden ze) maar de meisjes....nou!
Groetjes,
GerJanne
Nelleke zei…
Wat leuk hè, dat K3 zoveel herinneringen oproept. Jou kaart is mooi, leuke uitdaging om te proberen en het lukte je dus goed. cas is ook dat er weinig laagjes zijn en de kaart niet te vol is, voor mij is het prima O. Gezellig zo samen puzzelen, en heerlijk de tijd vergeten. Groetjes, Nelleke
Colleen zei…
Any card with rainbow colors is great in my book! thank you for joining us at Seize the Birthday!
Gave kaart Nancy!
Die stempelset van SU is er ook echt geschikt voor (wilde deze eerst zelf ook gebruiken ;))
Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Crazy for Cas!
create.365 zei…
Your card is so bright and cheerful! Thank you for joining us at Atlantic Hearts this week :)
Patty zei…
Love how you turned the sketch design for your card, very nice. Thank you for joining AHSC this week.
Alyson Mayo zei…
Love the bold and bright colours and the interpretation of the sketch. Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts this week :)
Sarah zei…
Super leuk! En mooi!
Helemaal cas voor mij.
En hier ook jongens die graag naar K 3 luisteren.In de vakantie zij we zelfs in de cinema de film gaan zien met de nieuwe meisje van K 3 ' love cruise '
Dat was genieten, ook voor mij. Gewoon lekker ontspannend. X
Christine zei…
Your bright pretty card is sure to spread lots of joy! Great use of the sketch. Thanks for playing along at AHSC!
Blessings,
Christine
DT Member
Lisa zei…
Love this beautiful rainbow! Thanks so much for playing along with Atlantic Hearts!
Brandi zei…
Love it! what a creative way to incorporate the sketch. I love the rainbow, so bright, bold and fun! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca
Ik vind het een mooie kaartje. Ik weet niet echt of er regels zijn voor CAS kaartjes. Zal wel hoor. Zelf vind ik een kaartje CAS als het mooi in eenvoud is. Niet teveel poespas. En ja dat krijg je door veel ruimte leeg te laten. Maar ook door gewoon minder erop te plakken. In dit geval een paar strepen en wat tekst, geeft mij een CAS gevoel. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS regenboog challenge.
Annette Clark zei…
What a fabulously cheerful card, Nancy! And what a fun take on the sketch, too. Thanks for sharing with us this week at Atlantic Hearts Sketch Challenge.
chanya13 zei…
Very pretty card! Thank you for joining AHSC this week. Hugs Agnieszka chanya13
Love your rainbow of colors, bright and cheerful. Thanks for sharing with us at AHSC.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils