Hoera

Hoera, weer een verjaardagskaartje!
Nog eens Hoera, want het challengeblog Catch The Bug van Bugaboostamps viert deze week haar 8ste verjaardag!  En dat vieren ze met een Birthday Bash...

Aangezien ik in de komende weken nog heel wat verjaardagskaartjes nodig heb, probeer ik deze week ook een paar Bugabookaartjes te maken.  Alle 7 lukt hoe dan ook niet, want het wordt weer een bijzonder drukke week, maar volgend weekend gaan we weer gezellig naar Zuid-Holland, verdiende rust dan...


De schets voor de kaart is er weer eentje van Club Cards and More.  Met de papiertjes heb ik toch wat moeten puzzelen, want ik had van alles maar 15/15 cm en gebruikte het papier al eerder, het kaarsjespapier is bijna op, ik moest de banner in 2 stukjes snijden, had ik dan wel een halve banner ondersteboven gesneden zeker, vreemd zicht met de vlammetjes onderaan...

Gebruikte materialen:
Digi Birthday Penguin Cupcake: Bugaboostamps
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers
DP: Party Animal : Stampin Up
Cardstock Dapper Denim
Tekststempel Mery's Words: Joy  6410/0401
Layering circles Framelits: SU
Banner en rechthoek met stiksteekjes: AliExpress

 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!


Ik zag dat ik deze week weer een nieuwe volger heb,
leuk Wilma dat je mijn blogje komt volgen!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Catch the Bug: Welcome to Celebration Day 1


Reacties

Margreet zei…
Wat een gaaf kaartje, Nancy! Superleuk dat je met dag 1 van de Birthday Bash van Bugaboo mee doet. Succes met de andere dagen!
xxx Margreet (DT)
Sarah zei…
Wat een leuk vrolijk kaartje.
Geniet nog even van je zondag. X
Marja zei…
Dit is alvast een supermooie kaart Nancy!
Ben benieuwd na de volgende dagen.
Groetjes Marja.
Valerija zei…
Beautiful colours and card.
Valerija xx
Mariken zei…
Wat een vrolijke en gezellige kaart! Past bij het mooie weer, ook vrolijk! Fijne dag!
Je@net zei…
Wat een leuke en feestelijke kaart heb je gemaakt, Nancy!
Enny zei…
Een heel mooie en vrolijke kaart Nancy ! Ja, er kan al eens wat mis gaan hé, ik heb deze week een potje embossing poeder laten vallen.... ik had echt een 'schitterend' huis !! :o) Groetjes, Enny
Marfien zei…
vrolijk kaartje, de banner is een goede tip voor mij op het juiste moment . . .
Eri zei…
Het is een heel vrolijke verjaardagskaart geworden! Je hebt het super opgelost met de kaarsjes! Fijne zonnige dag!
Groetjes, Eri
carla zei…
Haha Nancy, jij bent weer met de Bugabootjes begonnen, zie ik.
De start ziet er al heel mooi uit.
Leuk die freebie en met toffe papiertjes in een mooie sketch verwerkt.
Misschien dat ik hier of daar eens een dagje deelneem, maar veel gaat dat me deze keer niet lukken.
Groetjes,
Carla
Marijke zei…
Een leuke verjaardagskaart van de bugaboo digi! Ik vind het altijd moeilijk daar een kaartje van te maken maar jullie maken er altijd zo iets leuks van! Super hoor! Groetjes Marijke.
Colien zei…
Heel leuk, feestelijk kaartje, tof die vrolijke kleurtjes!
grtz.Colien
Ant zei…
Je hebt weer een paar mooie kaarten op je blog gezet.
De laatste is een vrolijke geworden.
Irene zei…
Hij is weer helemaal leuk en het gegoochel met de kleine papiertjes is niks van te zien Nancy!

xx Irene
Ans Gilbert zei…
soms moet je wel eens toveren met je papiertjes, het is je prima gelukt, ik vind je kaartje heel erg leuk!
groetjes,
Ans
Gail zei…
Super lovely make here - thanks for entering Catch the Bug 8th Birthday challenge - hope you will be back all week - blessings Gail Scott Guest Designer Jan - Feb
http://ilikepaper01.blogspot.com/
Judith zei…
Super leuk kaartje voor een verjaardag en heel veel plezier in Zuid-Holland...
Groetjes van Judith
Wat een gezellig verjaardagskaartje! Inderdaad wel raar om de kaarsjes ondersteboven te plakken maar dat heb je prima opgelost zo!
Crealientje zei…
Super vrolijk verjaardagskaartje!
Leuk design papier.
Succes met het maken van de verjaardags kaarten.
Lieve groetjes Crealientje.
Hermien zei…
Volop gezelligheid en lekkers op je kaartje,'t ziet er leuk uit.

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Heel leuke kaart en erg vrolijk. Het gaat mij vast ook niet lukken, maar het idee is zo leuk!!
Sterkte komende week en veel voorpret gewenst alvast voor het komend weekend! Altijd leuk als je je ergens op verheugen kunt.
GerJanne
Gina zei…
Hele leuke papiertjes heb je gekozen ! Mooie kaart ! Bedankt voor jouw deelname bij onze Birthday Bash ! Groetjes, Gina
Joanna M. zei…
Lovely. I'm so glad that you are joining in the Birthday Bash fun (because who DOESN'T need lots of Birthday cards?!!) Good luck finishing the challenge!
~Jo, Bugaboo DT
Lisa Lynn zei…
Nancy your card is gorgeous. Love your papers. Thanks for joining in the Bugaboo 8th Birthday Bold & Bright Challenge, Lisa Lynn DT.
Cynthia zei…
This is adorable, Nancy. Thanks for playing along with the Bugaboo Birthday Bash this week!
Jen Leeflang zei…
Thanks for helping us to celebrate our 8th Birthday Party this week by entering this beautiful creation - GOOD LUCK - I hope you are one of our winners!
Love
Jen L
BUGABOO DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils