Fijne verjaardag


De opgave voor de 3de dag van de Bugaboochallenge was om geen kaart te maken maar iets wat je voor een verjaardagsfeestje kan gebruiken.  Dan denk ik sebiet aan een doosje.  Altijd leuk om te geven toch?


Als je de wikkel van het doosje verwijdert, klapt het doosje zo open:


Maar zo zie ik het nog liever, met wat lekkers er in...

 
Gebruikte materialen:
Digi Birthday Penguin Gift: Bugaboo Stamps
ingekleurd met Spectrum Noir- en Twinmarkers
DP Rosegarden Panduro
Glitterpapier: Lux. Cardstock:  Colours Unlimited Avec
Tekststempel: Sentiments Ductch - Leane Creatief
Layering circles framelits: SU
Label: AliExpress



Zin om ook eens zo'n doosje te maken? Het patroontje vind je hier
Ook een ideaal doosje als je een bolkaarsje als geschenkje wil geven.

Ik ga vandaag naar Antwerpen, naar het nieuwe atelier bij Elke.  Wordt vast weer heel interessant!  Daarna hoop ik nog naar In 't Woefke te kunnen gaan.  Ik zie wel of dat lukt.

Blij dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Catch the Bug: Day 3
Crafting from the Heart: # 190
Bugaboo Crafty Challenge: # 12

Reacties

Mariken zei…
Wat een leuk doosje, en ook de afbeelding met pinguin vind ik super! Gezellige dag voor de boeg, ik ben een beetje jaloers...geniet ervan!
Ela zei…
Heel leuk model doosje dit! Wil ik zeker eens gaan maken. Leuke digi heb je gebruikt. En inderdaad, het liefst met wat lekkers erin, haha! Groetjes Ela
Sarah zei…
Heel leuk doosje.
Veel plezier bij Elke en hopelijk geraak je in het Woefke.
Ik hoop dat de tandarts meevalt vandaag. X
Sarah zei…
Trouwens je zat heel dichtbij met je plaid. Ik ga een lapjes dekbed overtrek maken. 💜
Gina zei…
Superleuk doosje ! met lekkere inhoud :) ! Bednakt voor jou deelname bij onze Bugaboo Birthday Bash ! Groetjes, Gina
Je@net zei…
Erg leuk en feestelijk doosje om te geven, Nancy! Dat zal vast in de smaak vallen bij de jarige ;o)
Hetty zei…
leuk doosje heb je gemaakt.
Ik was ook nog op zoek naar een leuk model doosje, dus wie weet kom je dit model bij mij ook binnenkort tegen.
Groetjes Hetty
Colien zei…
Yummie, dat is lekker! En mooi verpakt, topdoosje heb je gemaakt!
grtz.Colien
Marja zei…
Wat een schitterend doosje heb je gemaakt!....is weer een leuk cadeautje om weg te geven.
Ook je kaart voor Suzan is prachtig .
Groetjes Marja.
wat een prachtige doosje, om iets lekkers in te verpakken.
Fijne dag liefs Annemarie en Merit
Eri zei…
Je hebt er een prachtig cadeautje van gemaakt! Altijd leuk om te geven. Opdracht geslaagd!
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Wat een gezellig cadeautje, Nancy. Ziet er heel feestelijk uit!
Groetjes
Jantine
Enny zei…
Een prachtig doosje en een heel mooi cadeau ! Geniet van je dag in Antwerpen ! Groetjes, Enny
lenywim35 zei…
HHeel leuk doosje Nancy. Fijne dagen ik hoop, dat je het Woefke bereikt. grts leny
Valerija zei…
Gorgeous and fun. I love the design!
Ans Gilbert zei…
Wat heb je een mooi doosje gemaakt, de wikkel met digi is erg leuk.
Heel veel plezier vandaag,
groetjes
Ans
Wat een schattig doosje! Mijn voorkeur gaat ook uit naar de versie 'met' chocolade.. ;-) Klinkt als een heel gezellig dagje, veel plezier!
carla zei…
Oh maar dit ziet er weer erg leuk uit Nancy.
Dit heb je chocotoff gemaakt.
Groetjes,
Carla
!neke zei…
Super leuk !!!!!!
Hermien zei…
Een super leuk doosje om cadeau te doen. Je hebt een gezellige dag gehad lees ik in je bericht. Vanavond ga ik richting Ingrid voor een koffie met kaart workshop altijd leuk!

groetjes Hermien
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy.
Dank je wel voor de link.
Wat een leuk doosje ,heel mooi Nancy .
Groetjes Doris
karien zei…
Wat een mooi doosje heb je gemaakt leuk om zoiets te krijgen
Groetjes Karien
Nicolette zei…
Wat leuk om weg te geven. Mooi gemaakt. Was je dag leuk?
Groetjes Nicolette
Ans S. zei…
Super mooi doosje, heel leuk om kado te krijgen.

Groetjes Ans
GerJanne zei…
Heel leuk!! Ik dacht aan wat anders, maar dat zie je hoop ik vrijdagmorgen bij mij op mijn blog. Ik denk dat ik bijna alles in een keer laat zien. Knap dat jij dat zo dagen achter elkaar kunt, terwijl je superdruk bent!
Ant zei…
Wat een mooi doosje, en ook nog met een lekkere inhoud.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils