Happy Birthday

Gisteren was Nele jarig, als je haar blog nog niet kent en je houdt van mooie letters, dan moet je daar zeker eens een kijkje nemen!

Ik maakte voor haar een winters kaartje, ik vind het plaatje met de tassen (sorry, met de mokken...) chocolademelk zo tof voor deze tijd van het jaar, dit heb ik gecombineerd met 3 verschillende soorten houtnerfpapier.  En een mooie tekststans uitgezocht natuurlijk... kan ik niet mooi schrijven, ik kan toch mooi stansen... ;-)
De schets is er weer eentje van Club Cards and More.


Gebruikte materialen:
DP: Woodland Winter 56 - Studio Light
Plaatje: WinterFeelings Studio Light
Happy Birthday: AliExpress
Bedel cadeautje: Marianne Design JU0870
Brad: DécoTime


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, ik probeer zondag een blogrondje te doen.  Vandaag is een drukke dag.  Samana, de vereniging voor mensen met een chronische ziekte en mantelzorgers waar ik bij ons voorzitter van ben, organiseert vandaag de jaarlijkse driekoningenviering.  Deze voormiddag in de zaal tafels, stoelen, ... klaarzetten en mooi versieren voor een 80-tal aanwezigen.  Deze namiddag onze feestelijke ontmoetingsnamiddag en daarna de afwas, de zaal weer netjes opruimen, alle tafels en stoelen aan de kant, ...
Wordt vast wel leuk, maar toch erg vermoeiend zo'n dag...
Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
Seize the birthday
Alphabet Challenge: U for Use 3 of something (3 dif. woodpapers)
Brown Sugar: # 274 - Birthday

Reacties

Hetty zei…
Mooie kaart heb je gemaakt met de tassen chocolademelk.
In zuid Limburg gebruiken ze dat woord ook ...
Veel plezier vandaag
Groetjes Hetty
Je@net zei…
Wat een gezellig kaartje voor de jarige, Nancy.
En veel plezier vandaag!
Danielle zei…
Prachtig, dit kaartje. Mijn oma zei ook altijd “een tas koffie” dus ik versta het wel ;-) Wordt een drukke dag, maar je doet er veel mensen een plezier mee! En dat geeft een goed gevoel. Veel succes èn plezier vandaag!
Margreet zei…
Ook ik weet wel wat een tas chocolademelk is hoor Nancy. Ik heb 25 jaar een Belgische collega gehad, dus ik heb heel wat woordjes geleerd!
Je kaartje is prachtig geworden. Echt een sfeertje voor een dag als vandaag.
Veel plezier vandaag en sterkte voor daarna!
xxx Margreet
Ellen zei…
Ik vind het een beauty Nancy!
Groetjes Ellen
Colien zei…
Heel leuk kaartje!
grtz.Colien
Petra L zei…
Nog de beste wensen voor dit jaar. Je kaart is prachtig en wij zeggen in Nederland inderdaad kopje of mok, al zal ik dit eerder een mok noemen. Hier, waar ik nu woon, heet het in het dialect wel weer tas. Grappig hoe verschillend het benoemd kan worden. Gelukkig gaat het daar nu niet over maar over je prachtige kaart.

Lieve groet, Petra
Sylvia zei…
prachtige kaart,Nancy.Mooie kleurtjes en mooi afgewerkt met de strik.Fijn weekend.

Gr,Sylvia.
Caroline zei…
Een heerlijk winters kaartje. Ik krijg meteen trek in een flinke mok chocolademelk. Veel succes vandaag!
Groetjes Caroline
carla zei…
Een mooi en gezellig kaartje.
Prachtige kleuren en een fijne afwerking.
Super gemaakt Nancy.
Maak er nog een fijne dag van.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
ook in Brabant zeggen ze "lust je een tas koffie"ik ben het inmiddels afgeleerd want ik woon al bijna 17 jaar in Drenthe, hier zeggen, zullen we een bakkie doen ..je kaart voor Nele is heel mooi geworden, veel plezier vandaag,
groetjes,
Ans
Jantine zei…
Hele mooie kaart met lekkere warme chocola! Ik hoop dat je Driekoningenviering heel geslaagd was.
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Het is een mooie kaart geworden met die tas chocolademelk! Het houtpapier geeft een warme uitstraling! Voor de zieken zal het weer een fantastische middag zijn!
Groetjes, Eri
Nota Bene zei…
Heel erg bedankt voor deze prachtige, warme kaart! Ik heb vandaag alvast je goede voorbeeld gevolgd en een warme chocomelk gedronken! Hopelijk heb je een fijne namiddag gehad!
Groetjes, Nele
Trijntje zei…
Hoi Nancy . Je bent alweer druk wat heb je de afgelopen week weer leuke kaarten gemaakt. Deze voor Nele is ook erg leuk... een fijne middag. Groeten Trijntje
Wat een mooi winters kaartje Nancy, leuk gemaakt! Hopelijk heb je een fijne dag gehad vandaag.
Groetjes, Merit en Annemarie
That looks yummy! TFS it with BSChallenge~
SylS creaties zei…
Mooie kaartjes heb je gemaakt. Nog van harte gefeliciteerd met de jarigen! Hoop dat je een leuke drie koningen-viering hebt gehad.
groetjes, Syl
GerJanne zei…
Hoi Nancy! Wat kun jij mooi stansen!!! ;-)
Je kaart is erg mooi! Ik ben ook fan van Nele, wist niet dat ze jarig was..Was het een mooie viering?
Groetjes,
GerJanne
Crealientje zei…
Beste wensen voor 2018!
Mooie kaart met de "tassen" (leuk woord).
Gezellige kaart!
Hoop dat je het gister leuk had, en genoten hebt. Nu zelf zo'n lekkere tasse nemen, en bijkomen :)
Fijne zondag en lieve groetjes Crealientje.

Monique zei…
Prachtige kaart voor Nele!
xxx Monique
Hermien zei…
Mooi "warm" kaartje voor Nele.

Groetjes Hermien
Ant zei…
Mooie kaart, met een lekker kop winterdrank erop ;).
Enny zei…
Een prachtige kaart, en echt "verwarmend" ! Ik hoop dat de 3 Koningen-viering een succes was. Groetjes, Enny
Marfien zei…
Een heerlijke kaart voor een jarige, je krijgt het er warm van. Fijne dag gehad?
shirley-bee zei…
Beautiful winter birthday card! Thanks for playing along at Seize The Birthday :)
Nicolette zei…
Een leuke winterse verjaardagskaart.
Groetjes Nicolette
Valerija zei…
How wonderful...and I love the design and the colours!
Valerija xx
Nancy zei…
Hey Nancy,

Da's een kaartje waar je 't warm van krijgt... Gezellig in deze koude dagen!

Liefs,
Nancy
ELE zei…
Thanks for joining us at Brown Sugar this month.
We look forward to seeing you again next time.
Good luck!
Hugs
creativEle DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils